Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Nie no bez przesady, nie będę wydawał 52 milionów $, tylko dlatego, żeby nie płacić podatku :kekeke: Mogłem wcześniej się tym zainteresować, teraz to już nie mam wyboru :)

 

W sumie racja. Buła zapłaci 25% z 50 mln i zostanie mu sporo kasy na kierowcę, który jeśli nie przyniesie mu punktów, to IMO spuści go do amatorów z długami

Jakiegoś punkcika to powinien zdobyć, z utrzymaniem raczej nie będzie problemu. A jak się okaże cienki, to zrobię to co w tym sezonie, czyli zajmę się zbieraniem 100 mi.... wróc, 49 milionów $, żeby nie płacić podatku :] Ale oczywiście to tylko teoria, w praktyce będzie zajebisty i awansuje do Elyty :keke:

 

 

Edit: A poza tym jak niby mam wydać te 52 miliony ? Toć na raz mogę wybudować chyba tylko jeden budynek :>

Odnośnik do komentarza
Edit: A poza tym jak niby mam wydać te 52 miliony ? Toć na raz mogę wybudować chyba tylko jeden budynek :>

 

 

Echhh widać teraz jak bardzo inwestowałeś w rozwój. ;)) Jednocześnie możesz kupić 7 budynków. Wystarczy, że miałeś je na jakimś normalnym poziomie i bez problemu wtedy wydajesz 50 baniek. ;) Zasada taka sama jak z częściami do samochodu tyle, że tu z każdym kolejnym budynkiem/poziomem budynku rośnie kwota za utrzymanie. Ale ja wcale nie zachęcam do wydawania kasy. ;) Ta nadwyżka może Ci się bardzo przydać w przyszłym sezonie.

 

A mój nowy team juz stoi. Po resecie/1 wyścigu zacznę rekrutację. :)

Odnośnik do komentarza

Od święta nieraz coś kupiłem ;) Dużo tego jednak nie było. A jak to u ciebie wygląda ? U mnie jest tak:

 

Staff and Facilities

Overall: 14

 

Staff skills

Experience: 11

Motivation: 0

Technical skill: 12

Stress handling: 8

Concentration: 6

Efficiency: 6

 

Facility levels

Windtunnel: 20

Pitstop training center: 40

R&D workshop: 20

R&D design center: 20

Engineering workshop: 20

Alloy and chemical lab: 0

Commercial: 20

Odnośnik do komentarza
Od święta nieraz coś kupiłem ;) Dużo tego jednak nie było. A jak to u ciebie wygląda ? U mnie jest tak:

 

Staff and Facilities

Overall: 14

 

Staff skills

Experience: 11

Motivation: 0

Technical skill: 12

Stress handling: 8

Concentration: 6

Efficiency: 6

 

Facility levels

Windtunnel: 20

Pitstop training center: 40

R&D workshop: 20

R&D design center: 20

Engineering workshop: 20

Alloy and chemical lab: 0

Commercial: 20

 

Stress handling: 20

Concentration: 20

Efficiency: 20

 

Pitstop training center: 60

Commercial: 60

 

Wypisałem główne różnice. ;)

Odnośnik do komentarza
Nie wiem czy warto robić nowy temat. Tu jest zaledwie kilkanaście (kilkadziesiąt) stron, więc zaraz poproszę któregoś admina, aby dorobił do nazwy śliczną "ósemkę" :)

 

Jeżeli tak to jeszcze by się przydała aktualizaja pierwszego postu. Informacje są delikatnie mówiąc przeterminowane. ;)

Odnośnik do komentarza

W sumie sam nie wiem jak to się stało, ale z 5 miejsca awansowałem do amatorów :jupi:

Niestety mam dopiero 20 samochód w stawce i kierowcę z OA 92, który ma kontrakt na 17 wyścigów (nie kombinowałem nic z kierowcami przed końcem sezonu, bo liczyłem, że zostanę w rookie)

Odnośnik do komentarza

Ja po awansie trafiłem do Amateur 5 (czy ktoś z CMF tam jest?). Obecnie szukam nowego kierowcy i znalazłem 4, którzy wydają mi się interesujący.

 

1.

Concentration: 190

Talent: 156

Aggressiveness: 68

Experience: 80

Technical insight: 145

Stamina: 27

Charisma: 108

Motivation: 0

Weight(kg): 86

Age: 29

 

2.

Concentration: 236

Talent: 131

Aggressiveness: 0

Experience: 101

Technical insight: 126

Stamina: 10

Charisma: 192

Motivation: 0

Weight(kg): 82

Age: 34

 

3.

Concentration: 187

Talent: 162

Aggressiveness: 55

Experience: 74

Technical insight: 183

Stamina: 7

Charisma: 127

Motivation: 0

Weight(kg): 69

Age: 29

 

4.

Concentration: 154

Talent: 210

Aggressiveness: 0

Experience: 112

Technical insight: 94

Stamina: 0

Charisma: 179

Motivation: 0

Weight(kg): 80

Age: 29

 

 

Sam już nie wiem co myśleć, który z nich będzie najlepszy. Jakieś sugestie który będzie odpowiednio dobry na amatorów?

Odnośnik do komentarza

Ciekawe jaki będę miał czas w boksie bez tego nieszczęsnego dyrektora technicznego :P Oby przez to nie przepadły moje szanse na dobry wynik dzisiaj...

 

ps. Trzech Polaków u nas w grupie na czele właśnie :] Nie pogniewałbym się gdyby tak było na koniec sezonu :D

 

 

słabiutki pit stop :( najgorszy w M3...

Odnośnik do komentarza
Ciekawe jaki będę miał czas w boksie bez tego nieszczęsnego dyrektora technicznego :P Oby przez to nie przepadły moje szanse na dobry wynik dzisiaj...

 

ps. Trzech Polaków u nas w grupie na czele właśnie :] Nie pogniewałbym się gdyby tak było na koniec sezonu :D

 

 

słabiutki pit stop :( najgorszy w M3...

 

W punktach przyjedziesz... Nie zawsze się wygrywa.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...