Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

ok, juz wszystko jasne binki :-)

dzieki za info,

szkoda tylko ze olalem wyscig dzisiejszy bo moglem o pkty walczyc, ale w takim razie odpuszcze do konca sezonu i bede odkladal kase na nowy sezon :)

----------

edit:

 

ponawiam temat dotyczacy jezdzenia popsutym bolidem:

popatrzcie na masterow - od 18 miejsca prawie wszyscy sie pala i wiekszosc dojedzie do mety ;-)

ja mam koncentracje na maxa (250) to pewnie nie dojade...

jakies pomysly?

TI ?

charyzma ?

Odnośnik do komentarza
ponawiam temat dotyczacy jezdzenia popsutym bolidem:

popatrzcie na masterow - od 18 miejsca prawie wszyscy sie pala i wiekszosc dojedzie do mety ;-)

ja mam koncentracje na maxa (250) to pewnie nie dojade...

jakies pomysly?

TI ?

charyzma ?

 

 

Zgodnie z moją wiedzą to kombinacja koncentracji i talentu z wiekszym naciskiem na koncentrację. :)

BTW. Zdaje się, że jade po drugie w tym sezonie zwycięstwo i być może w końcu mój pierwszy fastest lap...

Odnośnik do komentarza
binki - gratulacje :)

koncentracji mam 250, talentu 120 - a juz odpadlem :P

 

Dorzuć jeszcze ze 100 talentu to bedzie Ci szło lepiej. :)

 

 

EDIT: No i udało się, a na dodatek wykręciłem najlepszy czas pojedynczego okrążenia we wszystkich grupach master. :)

Odnośnik do komentarza
Buła, gratulacje z powodu zakontraktowania nowego kierowcy, ale kondolencje z powodu pensji jaką musisz mu płacić. ;)

Patrzyłeś jego profil wcześniej, co myślisz o nim ? :P

 

Overall: 150

Concentration: 249

Talent: 177

Aggressiveness: 1

Experience: 115

Technical insight: 171

Stamina: 127

Charisma: 250

Motivation: 5

Weight(kg): 76

Age: 28

 

Number of GPs: 95

Wins: 17

Podiums: 33

Points Scored: 376

Pole Positions: 17

Fastest Laps: 16

Av pts/race: 3.96

 

Jeszcze droższy niż ostatnio :kekeke:

Salary: $4.500.013

 

Bardzo wysoka stamina i koncentracja, niezłe Ti. Mniejszy talent nadrabia niezłym doświadczeniem i super charyzmą, dzięki której zyskam wielu sponsorów, którzy na pewno się przydadzą w Elite :keke: No i mogłem dać mniejszą premię za wygranie wyścigu ($1.000.000) bo pewnie kilka ich wygra.... Ekhmmm no dobra, to jest ten najbardziej optymistyczny wariant ;), w sumie tak do końca to nie jestem pewny czy to dobry wybór, ale trudno, już mi się nie chciało czekać/walczyć o kierowcę przed nowym sezonem. Najwyżej gdy coś nie wyjdzie przejdę na emeryturę i oddam miejsce w Master bardziej utalentowanym menadżerom...

Odnośnik do komentarza
Patrzyłeś jego profil wcześniej, co myślisz o nim ? :P

 

Tak, znam go. Znałem go już jak Ivan nim jeździł. :) Nie powinien być zły. To, że Ivan nic z nim nie zdziałał nie znaczy, ze Tobie sie nie uda. Hakan Ferm przecież nim awansował... Tak czy tak uwazam, że pensja trochę za wysoka na poziom umiejetnosci jaki prezentuje, ale chyba lepszego aktualnie na rynku nie miałes. ;) Teraz tylko bedziesz musial podwójnie liczyć każdy grosz. Swojego bym na tego nie zamienił. ;)

Odnośnik do komentarza
Abaddon, WTF :| , nie awansujesz do elity ?? 20 mln długu raczej nie odrobisz w jedym wyścigu :/ . Kurde, a myślałem, że w nstępnym sezonie nie będę miał konkurencji :P . Choć sam nie jestem pewny utrzymania :/

 

Jeżeli ukończy wyścig to awansuje. Za 3 miejsce ma pewne 13,5M do tego kasa za punkty i normalny wpływ z wyścigu. Gdyby nie tyre puncture to pewnie już by był spokojny. :)

Odnośnik do komentarza

No i sezon 7 przeszedł do historii... Drużyna CMF zajęła 58 miejsce w klasyfikacji "konstruktorów", co dzięki dużej liczbie nowych drużyn, plasuje nas w górnej połówce ;)

 

Inna sprawa, że w ostatnim wyścigu nie zdobyliśmy ani jednego punktu :keke:

 

Ja mogę mój sezon uznać za udany. Po kilku wyścigach zmieniłem zupełnie taktykę (miałem średniego kierowcę, który dawał trochę punktów, ale kosztował wielkie pieniądze). Zwolniłem go, słono mu płacąc, ale dzięki temu rozbudowałem sobie bazę, wytrenowałem trochę staff, no i najważniejsze znalazłem kierowcę, którego IMO można wytrenować na całkiem niezłego mordercę. Obecnie płacę mu 60 tyś za wyścig, po przedłużeniu kontraktu będzie to 67 tysięcy. Muszę teraz tak zaczarować, aby móc przedłużyć z nim kontrakt jeszcze raz zanim przekroczy wymagany OA limit, a jednocześnie nie ryzykować spadku do niższej ligi. (Jakieś sugestie?)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...