Leon Napisano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2008 Hmmm, softy na jeden pit powinny chyba spokojnie dać radę ? EDIT: Poprosiłbym set na Hungaroring od kogoś, bo coś spieprzyłem czasy w practice o 10 sekund gorsze od lidera !!! EDIT 2: O KUR... DESZCZU NIE ZAUWAZYLEM Odnośnik do komentarza
Powdel Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 A można poprosić o zapodanie mokrego setapu na pierwszy qual Odnośnik do komentarza
binki Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 A można poprosić o zapodanie mokrego setapu na pierwszy qual A może powiesz co robiłeś przez 8 okrążeń practice? Bo akurat tym razem znalezienie mokrego setupu nie powinno być trudne. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 A można poprosić o zapodanie mokrego setapu na pierwszy qual A może powiesz co robiłeś przez 8 okrążeń practice? Bo akurat tym razem znalezienie mokrego setupu nie powinno być trudne. hahaha . no to chyba proste. gorzej na 2 q co przestawic ;d mi nie poszlo to za dobrze ;d i jestem slabo w qualach Odnośnik do komentarza
millo Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 Ktoś dysponuje zużyciem z Hungaroring, bo ja tu jeszcze nie jechałem :| Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 chassis 61 - 79% (3) Engine 0 - 24% (5) Front Wing 0% - 47% (4) Rear Wing 0% - 43% (4) Underbody 0% - 24% (4) Sidepods 21% - 35% (3) Cooling 14% - 26% (3) Gearbox 42% - 73% (4) Brakes 0% - 22% (5) Suspension 44% - 77% (4) Electronics 48% - 59% (2) w nawiasach ma levele czesci. Edit: podalem zuzycie z nie tego toru ale teraz jest dobrze. Odnośnik do komentarza
millo Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 Dzięki. Jak zmienialiście setup na Q2? Kombinuję tak: front wing -100 rear wing -110 engine +70 breaks -50 gear +50 suspension -50 Tylko nie wiem czy dobrze Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 Jeżeli dobrze trafiłem z paliwem to softy na jeden pit będą idealnym rozwiązaniem, które powinno dać mi wygraną edyta podpowida, że mam za mało paliwa :( Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 Ja jadę na esach na jeden pit. Jadę 9. Paliwa mi starczy, obym się nie zjarał jeszcze w tym wyścigu... Odnośnik do komentarza
millo Napisano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2008 Dobre quale, start z 12 miejsca, a wyścig ukończony na 10 pozycji. Super jak na dotychczasowe osiągnięcia Szkoda, że nie udało się skoczyć choćby po jeden punkcik. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 jaką obieracie taktykę na najbliższy wyścig? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Czy ktoś z was ma jakiekolwiek informacje dotyczące experience'a? Tzn. co to w ogóle daje? W czym pomaga jego wyższy poziom? A w czym przeszkadza jego brak? W qualach, w deszczu, pod koniec wyścigu, na starcie? Mam na oku 3 super-tanich kierowców, których mam zamiar trenować przez 1,5 sezonu, aby w sezonie 9 zaatakować masterów Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 Heh, sam ostatnio o tym myślałem. I niestety nie wymyśliłem nic, jeśli ktoś ma info o experience, to poprosimy Odnośnik do komentarza
larry Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 a moze on dziala tak ze po prostu pomaga we wszystkim? wplywa na start, jazde, wyprzedzanie, etc. ale to tylko moja teoria a czy ktos wie jaka umiejetnosc odpowiada za to ze driver dojezdza z palacym sie bolidem do konca ?? bo ktos na forum z masterow pisal ze nic dziwnego ze w elite prawie wszyscy dojezdzaja caly wyscig palac sie, gdyz tam wszyscy kierowcy maja pewien atrybut na bardzo wysokim poziomie... ale ja nie wiem co to jest Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Co tu taka cisza ? Zaraz wyścig przecież ... Ja zaryzykowałem suche opony na starcie, co z tego wyjdzie się zobaczy Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Ostatnio jakby spadła aktywność. ;)Może to kwestia tego, że praktycznie nikt nie walczy o nic poza pietruszką na tym etapie... Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Chyba właśnie tak jest. Ja już do końca sezonu pewnie nie skończę ani jednego wyścigu. Trenuję mojego drivera na nowy sezon, który niestety też będzie przejściowy (będę trenował staminę, teraz podnoszę koncentrację). Czy warto trenować coś jeszcze? Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Zależy jakie masz plany co do tego drivera... Koncentracja może sama podczas resetu podskoczyć (i to sporo), a stamina spadnie na 100%. Myślę, że warto ogólnie inwestować w ekipę. Nie wiem jak Buła, ale ja w tym sezonie właduję w zaplecze coś koło 60M$. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 No tak, ale trenując koncentrację (która teraz jest na poziomie zbyt niskim - 160) zmniejszam staminę, która jest bardzo potrzebna,a i tak spadnie między sezonami. Dlatego kombinuje do końca sezonu podnieść con do 190, a potem ładować wszystko w staminkę. Odnośnik do komentarza
binki Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Jeżeli chcesz tego drivera wytrenować na master to nie wiem, czy nie czeka Cię droga przez piekło, ale jak tylko na amatorów to taka koncentracja wystarczy z palcem w ...... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi