Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 7 i 8


Rekomendowane odpowiedzi

Nie przesadzaj. Akurat w tym wyścigu 2 pity nie miały racji bytu

 

Ja tam na moją taktykę nie narzekam. Przez 3/4 wyścigu byłem liderem stawki i skończyłem na 4 miejscu (wiedziałem, że nie wygram) :)

 

I właśnie dlatego nie miały racji bytu. :)

 

Gdybym pojechał quale na 1 pit na hardach, to pewnie zaczynałbym z okolic 10 miejsca, co patrząc po wynikach startujących z tych miejsc... najlepszy z nich był piąty - więc wyszedłem na tym lepiej. A patrzeć na siebie liderującego w wyścigu - bezcenne :]

Odnośnik do komentarza

Mam problemy z ustawieniem skrzydeł w adelajdzie. Pojechałem wszystkie 8 okrązeń i mój driver nadal nie jest zadowolony, a ja nie mam pomysłu w którą strone iść. Probowałem z przeróżnymi wartościami i nic. Pierwszy raz mi się to zdarza i chętnie poczytam jak wy zdecydowaliście się ustawić wingsy.

Odnośnik do komentarza
Czyli mówisz,że przy 2 levelu bierzesz 240l, to 230 przy 4 levelu spokojnie starczy?

koledzy koledzy . fuel consumption : low . a nie medium . przy najwyzszym przeliczniku low ok.0.7 * trasa wychodzi niecale 210 l . do tego jakis zadatek mozna wziac. ja biore 210. . czemu wy az tyle planujecie brac? mam 5 lvl engine .

Odnośnik do komentarza

Mamy jedno wolne miejsce w zespole. Wszystkich chętnych proszę żeby się w tym temacie zgłosili. Jeżeli chodzi o to czy ktoś się już do mnie dobijał. Jasne, ale były to osoby nie związane z CMF. Obecnie do CMF Team'u trzy osoby z GPRO złożyły aplikacje. Jeżeli ktoś z forum złożył takie podanie niech mi to napisze. To tyle z mojej strony. Jak sobie coś przypomnę to napiszę.

Odnośnik do komentarza

Mam zapiski z dwóch sezonów

 

Poziom części, zużycie w Adelajdzie :)

 

6 - 24 (24%)

6 - 28 (28%)

7 - 12 (12%)

8 - 16 (16%)

6 - 18 (18%)

6 - 9 (9%)

6 - 22 (22%)

8 - 29 (29%)

6 - 15 (15%)

6 - 18 (18%)

4 - 13 (13%)

 

4 - 24%

3 - 29%

4 - 12%

3 - 15%

2 - 19%

3 - 10%

4 - 23%

5 - 25%

4 - 16%

4 - 18%

3 - 14%

 

Hmm... no i jeszcze lista części, do których odnoszą się cyferki :)

 

Front Wing

Rear Wing

Engine

Brakes

Gear

Suspension

Chassis

Underbody

Sidepods

Cooling

Electronics

Odnośnik do komentarza

Jestem bardzo mile zaskoczony szybkością księgowania pieniędzy na GPRO. Dzisiaj postanowiłem doładować sobie konto używając pierwszy raz tych ich moneybookers i zaksięgowali już 1,5 godziny po wysłaniu kasy. Swoją drogą myślałem, że prowizje są wyższe...

Odnośnik do komentarza

q1 1:20.866s 800 850 550 450 350 700 Hard

q2 1:23.726s 780 830 550 470 350 700 110l Hard

 

risk a lot za kazdym razem.

biore 230l dla pewnosci.

narazie jestem 11. ladnie - moze przy szczesciu beda punkty ;)

 

wie ktos co daje experience u kierowcy?

 

 

i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to?

ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy...

Odnośnik do komentarza
i czy trening pit crew w amatorach cos da- czy szkoda czasu na to?

ktos kiedys pisal ze w rookie i amatorach to losowe czasy...

 

Kiedyś pewnie będziesz chciał awansować do master i wyżej, a tam zdecydowanie ten trening już jest przydatny. :) Cały problem polega na tym, że zanim zobaczysz jakiekolwiek pozytywne skutki takiego treningu musisz władować lekką ręką jakieś 60 milionów. Na szczęście później jest już z górki, bo się przyzwyczajasz do takich wydatków. ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...