Skocz do zawartości
Jabol

Legia Warszawa

Rekomendowane odpowiedzi

O w mord?. Dopiero co zerkn??em na wyniki ligi :D .

A? nie mog? uwierzy? :o . Legia wygra?a z Odr? 2:1, a Lech dosta? w ty?ek z Ark? :D .

Legia jednak w Intertoto. Grabek jedziesz za granica ciulu jeden :D .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

I znowu W?odarczyk strzeli? :] Do tego do?o?y? Roger i zwyci?stwo dla Legii. Ciesz? si? bardzo z wywalczonego awansu do Intertoto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No i mamy Intertoto.. Fajnie, ?e W?adek strzela. Mimo to i tak jestem za sprzeda?? jego. Mam tylko nadziej?, ?e te ca?e Totoloto nie zaszkodzi bardzo w przygotowaniach do sezonu.. Blackburn jest do pokonania..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

[Jak jeszcze raz zobacze tu post, ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzela, to mnie tez cos strzeli - co to jest?! Piaskownica? Onet? Po co mi tu piszecie to, co moge sobie przeczytac w dowolnym serwisie, ktory ten mecz zrelacjonowal?! O czym tu mamy dyskutowac, skoro tresci w Waszych postach prozno szukac? To, ze ktos sie cieszy z wygranej, nie oznacza, ze ma tu nabijac, ze sie cieszy - bo co kogo to obchodzi? Wysilcie sie troche, nie zanizajcie poziomu tematu, o Legii naprawde mozna ROZMAWIAC, a nie mielic banaly ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzelil...]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
O w mord?. Dopiero co zerkn??em na wyniki ligi :D .

A? nie mog? uwierzy? :o . Legia wygra?a z Odr? 2:1, a Lech dosta? w ty?ek z Ark? :D .

Legia jednak w Intertoto. Grabek jedziesz za granica ciulu jeden :D .

ehhh... do czego to dosz?o, ?eby?my z takim entuzjazmem i zachwytem przyjmowali zwyci?swto z Odr?... oby tylko Litwa wygra?a z Wali?, to b?dzie niekiepski wyjazd

 

[Jak jeszcze raz zobacze tu post, ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzela, to mnie tez cos strzeli - co to jest?! Piaskownica? Onet? Po co mi tu piszecie to, co moge sobie przeczytac w dowolnym serwisie, ktory ten mecz zrelacjonowal?! O czym tu mamy dyskutowac, skoro tresci w Waszych postach prozno szukac? To, ze ktos sie cieszy z wygranej, nie oznacza, ze ma tu nabijac, ze sie cieszy - bo co kogo to obchodzi? Wysilcie sie troche, nie zanizajcie poziomu tematu, o Legii naprawde mozna ROZMAWIAC, a nie mielic banaly ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzelil...]

to ja napisze, ?e fajnie ?e zagra? Mucha :P moge?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Obejzalem skrot w Lidze+. Kilka slow na temat meczu:

Bardzo fajna gra Legii w ofensywie, podobnie jak na Lechu. Tylko wykonczenia brak :/ Grzelak powienien strzelic dzis gola. A Vukovic troche przypomina Vuko z sezonu 01/02 :)

Ale gra w defensywie wygladala slabo. Odra najwiecej zagrozenia stawrzala po dosrodkowaniach - czy to z rogu, czy to z akcji. Szkoda Janka Muchy bo zagral niezle ale przy gola byl bezradny. Trafnie podsumowal to Vukovic, stwierdzajac, ze ciezko wypracowane gole marnowane sa w glupi sposob przez gre w tylach. Mam nadzieje, ze przyjscie B?ka cos zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Grabek w twoim po?cie jest za ma?o tre?ci. Prosimy o jakie? sprawozdanie z meczu, gar?? informacji lub chocia? ma?y koncercik na band?o.

Dobrze, ?e si? nie cieszysz, bo ciesz? si? tylko na onecie i w piaskownicach. Przecie? nikogo nie obchodzi, ?e si? cieszymy. W zasadzie to powinni?my pierdoli? klub i rozpacza?.

Chcesz tre?ci SZk? Wystarczy czy za ma?o? Mo?emy podyskutowa? o nowym wzorze koszulek na nast?pny sezon lub wymianie murawy.

Koledzy nie cieszcie si? za bardzo, albo postarajcie si? sw? rado?? wple?? w jak?? dyskusj?. Proponuj? dyskusj? na temat stanu trybun na stadionie przy ?azienkowskiej.

Ich jako?? nie jest najgorsza cho? ?y?eta nieco si? sypie (Legia wygra?a mecz z Odr? :jupi: ). Potrzebne s? gruntowne zmiany i przebudowa lub budowa nowego stadionu (W?odarczyk znowu strzeli? bramk?, brawa dla tego ch?opaka. Dobrze, ?e si? obudzi? pod koniec sezonu :) ). Stadion Legii straszy kibiców przyjezdnych dru?yn rozspuj?cymi si? schodami, przez które mo?na si? zabi? (Legia w Pucharze Intertoto. Oby trafi?a na klub z Litwy. Kibice b?d? mieli sympatyczn? wycieczk?).

Miejmy nadziej?, ?e kibice ju? wkrótce doczekaj? si? budowy nowoczesnego stadionu na którym kibice b?d? mogli swobodnie i komfortowo cieszy? si? ze zwyci?stw swojej ulubionej du?yny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
[Jak jeszcze raz zobacze tu post, ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzela, to mnie tez cos strzeli - co to jest?! Piaskownica? Onet? Po co mi tu piszecie to, co moge sobie przeczytac w dowolnym serwisie, ktory ten mecz zrelacjonowal?! O czym tu mamy dyskutowac, skoro tresci w Waszych postach prozno szukac? To, ze ktos sie cieszy z wygranej, nie oznacza, ze ma tu nabijac, ze sie cieszy - bo co kogo to obchodzi? Wysilcie sie troche, nie zanizajcie poziomu tematu, o Legii naprawde mozna ROZMAWIAC, a nie mielic banaly ze fajnie ze mamy Intertoto i fajnie ze Wlodarczyk strzelil...]

To mo?e zamknij temat? :| albo stworz sobie swoje forum na którym b?d? tylko posty pi?kne i niepowtarzalne.

 

Daj si? ludziom cieszy?. Bo stwarzasz atmosfer? tak? jak policja na meczach a pó?niej si? mówi, ?e to kibice s? ch*** :/

Id? na szczaw SZk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Dobrze, ?e si? nie cieszysz, bo ciesz? si? tylko na onecie i w piaskownicach. Przecie? nikogo nie obchodzi, ?e si? cieszymy. W zasadzie to powinni?my pierdoli? klub i rozpacza?.

Nie, hiperbolizuj, to jest nudne. Wytlumacze dosadnie: sam fakt, ze sie cieszysz, nie wnosi nic do tematu, a jak cieszy sie 10 osob, to jest to 10 postow niewnoszacych nic do tematu - i takie posty beda tepione.

 

Widze, ze problem jest taki, jak przy "najladniejszej pannie", wiec rownie dosadnie wyjasniam: nie chodzi o to, zeby na sile wmuszac sensowne tresci do postow bez tresci, chodzi o to, zeby pisac wowczas, kiedy ma sie cos do napisania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Rzeczywi?cie, co? mi si? na oczy rzuci?o :) . Wydawa?o mi si?, ?e Lech ma 45 punktów :) .

Tak czy siak zawsze jest to jaka? przewaga :) .

 

Tylko do wtorku. A zanim zaprzeczysz, zastanów si?, na ile tygodni chcesz bana :>.

Zaprzeczam, zaprzeczam, zaprzeczam! ;P

 

 

Mnie tam to Intertoto wcale nie raduje (pozdro SZK ;) ). Wola?bym, ?eby zawodnicy dostali wolne i w normalnym trybie przygotowywali si? do nastepnego sezonu. A tak dostan? zaledwie kilka dni i dalej wio, a jednak organizy te? maj? jak?? wytrzyma?o?? i trzeba si? zregenerowa?. Zaraz si? polej? posty, ?e przez pó? roku sie opierniczali ;) to swoj? drog?, ale obawiam si?, ?e w ten sposób zawalimy kolejny sezon, a wszyscy pragn? odzyskania Mistrzostwa Polski...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mam podobne odczucia Millo. Wiem, ze zaraz wpadnie Grabek i powie, ze gwiazdeczki maja zapieprzac (:P) ale druzyny, ktore graly w Intertoto w lidze raczej nie blyszczaly. A Blackburn jest tak samo do przejscia jak Austria Wiede? czy FC Zurych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Poca?uj mnie w d...nos SZk.

Je?eli mam ochot? na rado?? to b?d? si? cieszy? i koniec. Szukasz tre?ci? Id? do biblioteki albo klubu literata.

B?d? pisa? tak jak pisz? i gówno mi zrobisz. Wstawi? w post "pe?en tre?ci" fragmenty z radoch? i co? Wlepisz mi warna za nabijanie? A mo?e przywalisz mi banem?

A? dr?? ze strachu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Id? na szczaw SZk.

 

Spad?em z krzes?a :clap: (pewnie sie 99% forum zastanawia co w tym ?miesznego, ale doce?cie ?e ten 1% ma radoch? :debesciak: ).

 

Odno?nie meczu, Legia strzeli?a wi?cej bramek i wygra?a. W drugiej po?owie tak naprawd? sie broni?a, i szcz??ciu zawdzi?cza wywiezione 3 pkt. Faktem jest to, ?e bramka zdobyta dla Legii z rzekomego spalonego by?a prawid?owa, dlatego pora?ka mog?a by? nawet wy?sza. Szacunek dla naszych za ambicj?, ale to Legia wyszla zwyci?sko. Gratuluje :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Mam podobne odczucia Millo. Wiem, ze zaraz wpadnie Grabek i powie, ze gwiazdeczki maja zapieprzac

Dok?adnie tak powie :D

Nie chcia?o si? gra? z Groclinem czy Górnikiem, to teraz niech zapierdzielaj? w lipcu. Vukovic zreszt? w jakim? wywiadzie wspomina?, ?e wakacje mieliby skrócone dos?ownie o kilka dni, wi?c nie ma co tu p?aka? nad ich biednymi, wyniszczonymi organizmami. W ko?cu za to dostaj? kas?. I niech tylko spróbuj? ola? te rozgrywki albo w ogóle sie wycofa?, to b?dzie wojna :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Nie, hiperbolizuj, to jest nudne.

 

Nudne to jest twoje dopierdzielanie si? do wszystkiego. Przesadzasz i to mocno. Dopóki nie mia?e? uprawnie? wi?kszych ni? zwyk?y u?ytkownik dyskusje z tob? by?y naprawd? ?wietne. Od momentu gdy dosta?e? moda to kwestia ta wygl?da ju? troch? inaczej. Nie zapomne twojego niedawnego ostrze?enia w temacie "K?cik absurdalny" dla jednego z u?ytkowników za to ?e pomyli? LPR z PiSem (czy jako? tak). Niektórym si? po prostu gdzie niegdzie poprzewraca?o.

 

Widze, ze problem jest taki, jak przy "najladniejszej pannie", wiec ownie dosadnie wyjasniam: nie chodzi o to, zeby na sile wmuszac sensowne tresci do postow bez tresci, chodzi o to, zeby pisac wowczas, kiedy ma sie cos do napisania.

 

Chyba zapomnia?e? czym jest forum ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Grabek, moim zdaniem mocno przesadzasz. Legia mia?a s?aby sezon ale takie gadanie, ?e "niech teraz zapierdzielaj? w lipcu" to w mojej opinii nie powinno si? znale?? w ustach prawdziwego kibica jakim si? nazywasz. Skoro zale?y Ci na dobru Legii to powiniene? w pewnym sensie wybaczy? zawodnikom za ten sezon i dopingowa? ich w kolejnym a nie wysy?a? na sybir wycina? drzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Grabek, moim zdaniem mocno przesadzasz. Legia mia?a s?aby sezon ale takie gadanie, ?e "niech teraz zapierdzielaj? w lipcu" to w mojej opinii nie powinno si? znale?? w ustach prawdziwego kibica jakim si? nazywasz. Skoro zale?y Ci na dobru Legii to powiniene? w pewnym sensie wybaczy? zawodnikom za ten sezon i dopingowa? ich w kolejnym a nie wysy?a? na sybir wycina? drzewa.

Grabek ma w tej kwestii dosc jednoznaczne poglady i poniekad musze sie z nim zgodzic.

 

Jesli szanownym panom pilkarzom nie chcialo sie wlozyc wszystkich sil w gre z druzynami ligowymi (bo nie przegrywali bynajmniej gryzac trawe) to niech teraz poczuja, ze takie lekcewazenie tak kibicow, jak i przeciwnkow ma swoja cene.

 

Inaczej w kolejnym sezonie znowu oleja pare meczy i marzenia o mistrzostwie czy nawet pucharze UEFA znowu diabli wezma.

 

I nie chodzi tu o wysylanie ich na Sybir w celu wycinki roslinnosci tylko o zwyczajna koniecznosc w przebijaniu sie przez fazy wstepne, przestepne i wystepne w puchare Interoto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Henkel, ja dobrze wiem o co Grabkowi chodzi ale tez z do?wiadczenia wiem jak takie przygody z Intertoto mog? si? dla dru?yny sko?czy?. Odra mia?a trzy razy (nie)przyjemno?? grania w tych rozgrywkach i wszystkie starty tak skomplikowa?y przygotowania do sezonu, ?e na jesie? grali?my tak straszny piach maj?c zawodników naprawd? dobrych, ?e a? mi si? skóra marszczy jak sobie to wspomn?. Wiem, ?e teraz formu?a Intertoto jest inna - lepsza, ale ?le przepracowany okres przygotowawczy daje pó?niej efekty w sezonie - negatywne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Henkel, ja dobrze wiem o co Grabkowi chodzi ale tez z do?wiadczenia wiem jak takie przygody z Intertoto mog? si? dla dru?yny sko?czy?. Odra mia?a trzy razy (nie)przyjemno?? grania w tych rozgrywkach i wszystkie starty tak skomplikowa?y przygotowania do sezonu, ?e na jesie? grali?my tak straszny piach maj?c zawodników naprawd? dobrych, ?e a? mi si? skóra marszczy jak sobie to wspomn?. Wiem, ?e teraz formu?a Intertoto jest inna - lepsza, ale ?le przepracowany okres przygotowawczy daje pó?niej efekty w sezonie - negatywne.

Lekiem na cale zlo jest dobre rozplanowanie calego okresu przygotowawczego. Legia ma w swoim sztabie wielu dobrych fachowcow wiec nie powinna miec z tym wiekszego problemu. Pozniejsze korzysci finansowe zapewne zrehabilituja krotsze wakacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dok?adnie. IMHO nie jest on nam potrzebny do szcz??cia.. Nie p?aka?bym, gdyby Legii nie by?o w Intertoto. Mimo to ten puchar nie powinien komplikowa? dobrze zoorganizowanego okresu przygotowawczego. W nast?pnym sezonie musimy jednak walczy? o mistrza. B?k, Augustyn i inne wzmocnienia powinny w tym pomóc..

Wujek mamy pani? Walc wi?c sie ciesz, bedzie nowy stejdium. :] i Rzyletaa... (Leegia miszcz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×