Skocz do zawartości

pawoj

Użytkownik
  • Zawartość

    2380
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana pawoj w dniu 30 Grudzień 2016

Użytkownicy przyznają pawoj punkty reputacji!

Reputacja

856 Bardzo lubiany

O pawoj

  • Tytuł
    zielona mila
  • Urodziny 13.04.1985

Informacje

  • Wersja
    FM 2013
  • Klub w FM
    Juventus
  • Skąd
    Z Kipśnej koło Brygla
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • Website URL
    http://

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. pawoj

    Projekt Chad

    Jeżeli chcesz spalacze to dieta musi być dopięta na tip top. Inaczej szkoda hajsu Zacznij liczyc kalorie jeżeli teraz tego nie robisz i pięknie będzie lecieć
  2. pawoj

    Projekt Chad

    Wychodzę z redukcji! Powoli... Teraz 2900kcal, przyszły tydzień +100kcal i tak do oporu walka zaczyna się teraz Na święta powinienem być blisko zera kalorycznego, czyli jakieś 3600kcal. A od nowego roku idziemy w górę łapać gabaryt 💪🐖
  3. pawoj

    Projekt Chad

    lad 2400... jak stanie na 90kg to co zetniesz na 2000? redukcje skonczysz na 1500? chuja z tego będzie jak się bedziesz spieszył
  4. pawoj

    Projekt Chad

    Pierwsza bardzo ważna rzecz... głęboki wdech przed zejściem w dół (które musisz robić t trochę wolniej) wtedy trzymasz brzuch! Druga sprawa łokcie pod sztangę, łatwiej utrzymać plecy i lepiej wyjedziesz w górę
  5. pawoj

    Projekt Chad

    Nie wiem czy widzieliście podsumowanie mojej redukcji waga serio nie jest żadnym wyznacznikiem szczególnie przy treningu siłowym. Ja w 14 tygodni mega dopiętej miski i siłowym 5x w tygodniu, zrzuciłem 7kg ale różnica jest wg mnie ogromna
  6. pawoj

    Projekt Chad

    Najprostsze i zarazem najtańsze rozwiązanie do przetestowania https://allegro.pl/kfd-collagen-400-g-msn-boswellia-kolagen-i7509981983.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_UZSD_pla_sport_turystyka_siłownia_fitness_suplementy&ev_adgr=Suplementy+i+odżywki&gclid=CjwKCAjw6-_eBRBXEiwA-5zHaUl6yVZx0pqI624fWRNVSfZDk1u2jifdmfa4P1TSa82YJd1-XM5aqxoCGcMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds obadaj może sie udać po 3/4 dniach powinna być poprawa @lad AMRAP rób co dwa tygodnie
  7. pawoj

    Projekt Chad

    Kolano boli przy piłce czy przy siłowym? jaki to ból? jeżeli przy siłowym to po jakich ćwiczeniach?
  8. pawoj

    Siłownia

    @krzysfiol po co ci to wiedzieć? jeżeli ustalisz delikatny deficyt kaloryczny to po prostu się go trzymaj a aktywność nie zaszkodzi na pewno nie może to wyglądać tak, że spalisz 500 kcal na rowerku to tyle więcej dodasz do żarełka
  9. pawoj

    Siłownia

    gorąco polecam. możesz spróbować nawet koło 2800 żeby było z czego ścinać, wtedy będzie moc a co za tym idzie mocniejsze treningi i większe cieżary no i efekt lepszy !
  10. pawoj

    Siłownia

    @lad mało kalorii, serio! szybko pójdzie, ale mocy zabraknie ja teraz walczę z redu na poziomie 2800 kcal i juz jest chujowo jakbyście potrzebowali czegoś to piszcie bo ja słabo śledze forumka
  11. pawoj

    Turystyka

    Następnym razem pewnie skorzysta
  12. pawoj

    Turystyka

    mój młody jest na wakacjach w Hiszpanii, w środę planują zobaczyć Barcelonę. Macie jakieś wskazówki, jakiś plan w pigułce ? mają tylko jeden dzień
  13. pawoj

    Niemundialowy letni livescore piłkarski

    ejjj ale przecież trener nie gra.... ten klub to siedlisko patałachów bez ambicji. tylko to jest problem
  14. pawoj

    Niemundialowy letni livescore piłkarski

    Polska piłka [*] nawet jak przejdą dalej to niesmak zostanie
×