Skocz do zawartości

axid

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

axid's Achievements

Trampkarz

Trampkarz (2/15)

-1

Reputacja

  1. axid

    Mount & Blade

    Tylko do poprawienia relacji z lordami z danej frakcji. Chyba, że istnieją mody zmieniające coś w tej materii.
  2. axid

    Motoryzacja

    Raczy Pan żartować, Panie Bebok.... nic nie mów tylko wpisz w google "Z17DTL" (to kod silnika, którego rzekomo nie było). A co do drugiej części, skoro twierdzisz, że nie było takiego 1.7 CDTI wnioskuje, że nie miałeś przyjemności nim jechać. Dlaczego więc sugerujesz mi a priori ignoranctwo? Proponuję test u dealera.
  3. axid

    Motoryzacja

    @ cypress Dobry wybór, widze, że podobają Ci się te same auta co mi... Zarówno A3 II i Astra III GTC to świetne samochody, Osobiście, mimo że mam Astre i sobie chwalę wziąłbym pewnie A3, chociaż to nie jest takie do końca oczywiste. Oba wygladają bardzo dobrze w 3-drzwiowych wersjach, chociaż Astra GTC bardziej mi sie podoba z zwenątrz. Zupełnie odwrotnie jest w środku, design kabiny A3 jest niesamowity, zaś Astrze brakuje sporo, jest hmm taka zimna i tandetna przy wysmakowanym wnetrzu Audi, do tego jeszcze te nieszczesne kierunkowskazy, ale idzie się przyzwyczaić. Napewno koszty utrzymania Audi bedą większe, weż pod uwagę również wyzsze AC, bo zdaje się że za Audi ubezpieczyciele żadają więcej. Co do silników: 1.6 16v i 1.7 CDTI to niezłe, trwałe i oszczędne motory ale zapomnij o byciu demonem szybkości jeśli masz coś takiego na pokladzie. Natomiast do oszczednej, spokojnej jazdy nadają się wysmienicie. Warte polecenia, ojciec od 11 lat jezdzi Vectrą 1.6 16v, ja od roku Astrą dieslem, żadnych kłopotów z tymi samochodami nie było. Aha, jesli brałbyś diesla, to chyba lepiej słabszą 82 konną wersję, bez koła dwumasowego i ze zwykłą turbinką bez obracanych lopatek. Różnica kilku koni w stosunku do mocniejszej jest niezauważalna a odpadają dwie potencjalnie usterki drogie w naprawie. A co do 1.9 TDI, to chyba już coś słyszałeś o tym silniku Nie bardzo mozna go porównac z 1.7 CDTI, tu pompowtryski tam common rail... ja bym wolał silnik VW chociaż jest mniej nowoczesny. O benzynowych silnikach w Audi nie będę nic mówił, tak samo jak o 1.9 CDTI bo nie miałem z nimi bezpośredniego kontaktu. Kwestie diesel czy benzyna musisz sam sobie rozstrzygnąć, zalety i wady tych rozwiązań na pewno znasz... Powiem tak, jesli trafi Ci się któryś z tych samochodów w nienagannym stanie, za przyzwoite pieniądze i z wiarygodną przeszłoscią to nie patrz na silniki (byle nie 1.4 ) tylko kupuj.
  4. axid

    Mount & Blade

    Bierz tylu ile możesz, im prędzej ich wynajmiesz, tym szybciej zdobędą doświadczenie. Odpowiednio prowadzony bohater po jakimś czasie staje się prawdziwym terminatorem, duzo lepszym od huskarli, hired blades czy swedian knights. Oczywiście musisz dobierać ich z uwzględnieniem ich towarzyskich i moralnych preferencji. Drogi Panie, nieoficjalna polonizacja pod 1.011 jest jak najbardziej kompletna. Jedyna jej wada jaką zauważyłem to zachowanie końcówek czasowników w rodzaju męskim po przejęciu władzy w Swadii przez Lady Isolę z Sumo, ale to jest kosmetyczny szczegół. Wyższość fanowskiej polonizacji nad oficjalną nie podlega dyskusji.
  5. axid

    Mount & Blade

    ad1: naciśnij ctrl + ins, zapisuje sie chyba w folderze z grą. ad2: Jeśli zdobywasz zamek czy miasto a potem czekasz na decyzję króla to licz się z tym, że pozwali Ci zatrzymać gdzieś co 20 zamek. Honor, ani inne relacje nic tutaj nie znaczą, po prostu król tak rozdziela zdobycze aby poszczególni lordowie mieli mniej wiecej po równo. Najlepiej jest dobyc miasto (bądz zamek, ale to juz sie tak nie oplaca) i zerwac stosunek lenny z seniorem. Wtedy miasto + 3 wsia będą Twoje. Następnie obsadzasz warownię wojskiemi, pędzisz do innego króla i prosisz go o przyjecie na służbę. A potem wiadomo, zdobywasz cos godnego uwagi i czynosc powtarzasz. Jak Ci się znudzi taka zabawa to znajdujesz jednego z pretendentów i rozpoczynasz rebelię Wtedy jesteś kimś w rodzaju "pełniącego obowiązki" króła - sam rozdzielasz, komu ma przypasc zamek, miasto czy wieś.
  6. Ma ktoś może Large Player Portraits Fix? Ten plik był kiedyś na sortitoutsi... niestety obecnie mirror na rapidzie wygasł. Jest za to link dla posiadaczy konta premium na susi, którego niestety nie mam. Może mógłby mi ktos sciągnąć ?
  7. axid

    Motoryzacja

    Almera drugiej generacji to w przeciwieństwie do swego poprzednika niestety nie jest bezawaryjny samochód, do tego toporny designersko. Raczej odradzam. Ibiza z 1.9 TDI jest super pod warunkiem, że szukasz malutkiego sprintera. Na dłuższe trasy z uwagi na gabaryty nie bedzie zbyt przyjemna. Ale jesli małe wymiary Ci nie przeszkadzają to bierz, miałem kiedyś, pali mało ok 5.5 litra, jest bardzo dynamiczna a przy tym cholernie twarda (ja to lubie, ale nie każdemu to musi odpowiadać). Focusem nie jeżdziłem.
  8. axid

    Nieruchomości

    1. Tak, prawo do mieszkania w lokalu jest w takim przypadku jak najbardziej zbywalne. 2. Tutaj musisz najpierw skontaktować się ze spółdzielnia i zapytać, czy wogóle istnieje bądz będzie istnieć możliwośc wykupienia takiego lokalu, a jeśli tak to kiedy. Spółdzielnie lub TBSy budują czesto czynszówki, na których świetnie zarabiają a kredyty za budowę spłacają lokatorzy poprzez bardzo wysokie czynsze.
  9. U mnie folder z grafiką do FM07 ma ponad 2,5 gb. Chętnie się podzielę.
  10. axid

    Koncerty

    Myślałem, że to darmowy koncert....? @Sensei Gdyby nikt z Płocka się nie odezwał to mogę zabrać Cię z dworca, poszukamy razem tej plaży <lol>
  11. Dołączam sie do prośby. Wszedłem tutaj żeby zadać dokładnie to samo pytanie. I jeszcze jedno - gdzie najlepiej poszukać aktualnych dodatków graficznych do FM07 (koszulki 3Dgt i facepaki 95x95). Tylko nie mówcie, że na sortitoutsi.
  12. Miałem w pracy Powershota z tej serii. Nie pamiętam czy to był akurat A560, czy też może coś troszeczke innego. Aparat generalnie średni, ale przez 1,5 roku używałem go często kiedy nie chciało mi się biegać z lustrzanką i nie miałem z nim żadnych kłopotów. Oczywiście porządnego zdjęcia nim raczej nie zrobisz i jak przypuszczam znajdzie sie pare lepszych modeli w tej klasie, ale ma też zalety: jest trwały i solidny (kilka razy wylądował na glebie) ma polskie menu i bardzo dobry, duży wyświetlacz.
  13. axid

    Motoryzacja

    A cóż to za samochody? Chyba chodziło Ci o Astre F (I) i G (II). Nawiasem mówiąc w Astrach G też były montowane 1.6 8V i poza kolizyjnym rozrządem są to bardzo solidne i b. dobrze współpracujące z LPG silniki.
  14. axid

    Motoryzacja

    Do szesnastozaworówek powinno się montować sekwencje. Ale można tez zainstalować gaz wcześniejszej generacji, będzie więcej spalał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...