Skocz do zawartości

lad

ModTeam
  • Zawartość

    15302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    70

Ostatnia wygrana lad w dniu 25 Czerwiec

Użytkownicy przyznają lad punkty reputacji!

Reputacja

4393 Bardzo lubiany

O lad

  • Tytuł
    Luter
  • Urodziny 19.03.1991

Informacje

  • Wersja
    FM 2018
  • Ulubiony klub
    Everton, Pogoń, Hibernian
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • Website URL
    http://evertonpoland.com

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Mnie się ta czcionka podoba, a domyślny skin przywołuje wspomnienia z FM 06, gdzie któryś fanowski był podobny kolorystycznie.
  2. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Według twojego rozumowania, w tym temacie powinniśmy rozmawiać na temat FM19 a porównać do FM18 powinieneś sobie sam. Taki właśnie tok myślenia wykazałeś w innym temacie, więc proszę o zachowanie konsekwencji A co do FM19 to dzisiaj odpalam po raz pierwszy. @Vami - jak zawsze from zero to hero i rozwój menedżera? Ja też chyba na to postawię, ale żeby było bardziej realnie, moja podróż będzie się skupiała na jednym kraju.
  3. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Jest temat o FM18 na forum przecież? Jak chcesz rozmawiać na temat 18 to idź tam. Co to, temat do porównywania? :)))))))))
  4. lad

    Projekt Chad

    W ramach szybkiej aktualizacji: wczoraj zjechałem na weekend do mamy, wiec ciężko będzie o ogarnięcie michy przez 3 dni, ale będę się starał nie przesadzić w żadna stronę
  5. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    https://teaandbusquets.com/blog/fm19-tactical-changes-explained Zmiany w kreatorze taktyki bardzo ładnie opisane.
  6. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Czemu cyborg? Większość statów w okolicach 12-13 to jak na Serie A żadna rewelacja chyba?
  7. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Napisali, że to ze względów licencyjnych. No na pewno zaraz ktoś zrobi plik, który doda tę ligę. Przecież co roku masz możliwość wgrania sobie ligi z Timoru Wschodniego albo Seszeli, to 3. liga niemiecka raczej nie będzie problemem.
  8. lad

    FM 2019 - pierwsze wrażenia

    Tą 3 Bundesligą bym się nie martwił, bo pewnie maks za tydzień wyjdzie plik, który ją doda.
  9. lad

    Projekt Chad

    ZAŁOŻENIA Założenia Projektu Chad są bardzo proste: - zrzucić nadmierną tkankę tłuszczową. - nabrać siły. - wzmocnić organizm. - ograniczyć wszelkie niezdrowe przyzwyczajenia (baj de łej - drugi dzień bez fajki). Podobnie jak kolega @Hajd mam za sobą wiele prób, mniej lub bardziej udanych, ale na potrzeby tego programu startuję praktycznie od zera i przypinam sobie łatkę nowicjusza. REALIZACJA Żeby osiągnąć wszystkie założenia będę oczywiście ćwiczył na siłowni (na razie 3x w tygodniu) i znajdował się w deficycie kalorycznym - pierwotnie miało to być 2300 kcal, ale uż. pawoj słusznie zwrócił mi uwagę, że to trochę zbyt drastyczna wycinka na początek. Podbijam zatem to o 300 i finalnie w moim My Fitness Pal (którego używam jako notatnika żywieniowego) wylądowała liczba 2600, która będzie korygowana na bieżąco w zależności od spadku masy ciała/obwodów. Nie będę robił żadnego cardio - w pracy dużą część dnia spędzam "na nogach", a poza tym niewiele jest na świecie rzeczy, których nienawidzę bardziej od biegania. Jest to na tym etapie kompletnie niepotrzebne, więc nie mam zamiaru się katować. Jutro zrobię pomiary obwodów, bo to chyba nawet lepszy wyznacznik redukcji niż waga (na początku można nabrać trochę masy mięśniowej nawet będąc na redukcji, więc waga może zakłamać nieco obraz bo tracimy tłuszcz, a przy okazji nabieramy mięśni). Miałem to zrobić dwa dni temu, ale zepsuła mi się waga i dopiero od wczoraj mam nową. Ważę się codziennie rano (po czarnej kawie i wizycie w kiblu) i wyciągam średnią z tygodnia - dzienne pomiary potrafią wahać się nawet do 2 kilogramów, więc nie można się nimi sugerować. Pomiaru obwodów będę dokonywał raz w tygodniu. TRENING A: Squats 5x5 Bench press 5x5 Barbell row 5x5 Wznosy bokiem 3x8 (zapomniałem angielskiej nazwy xd) Bicep curls 3x8 Cable triceps pushdowns 3x8 Plus ćwiczenie na brzuch (najczęściej allahy) i łydki. B: Deadlift 5x5 OHP 5x5 Podciaganie wąsko 5x5 Wyciskanie wąsko na triceps 3x8 Bicep curls 3x8 Plus brzuch i łydy. 3x w tygodniu, progresja ciężarowa co trening (zaczynam od baby weights, żeby popracować nad techniką), wariantem ABA -> BAB. JEDZENIE 2600 kcal podzielone na 40% węgli, 30% białka i 30% tłuszczy. Najpopularniejszy podział to 50-30-20, ale ja nie umiem wbijać tylu węglowodanów, które mnie strasznie zapychają. Generalnie nie zakładam sobie jakichś wielkich restrykcji, poza tym że takie "niezdrowe" przekąski (nazwijmy je Anaboliczne Produkty Lada, czasem będę podrzucał tutej) nie będą przekraczały 20% ogólnych kalorii. Źródła białka na razie naturalne (czyli głównie mięso + nabiał), ale chyba zaraz zamówię sobie jakiś proch bo dzisiaj stałem przy garach dłużej niż bym chciał. Schemat posiłków mam prosty - rano jem jakieś śniadanie składające się najczęściej z jajek (w różnych formach) i tosta, później w pracy wciągam jakiś serek wiejski, Skyra albo twaróg z dodatkami, a wieczorem jem główne posiłki - służy to temu, że wieczorem najczęściej włącza się u mnie binge eating, czyli poszukiwanie smakołyków. A po opierdoleniu michy mięsa, ryżu/ziemniaków/kaszy i warzyw, nie mam ochoty już spojrzeć na chipsy, paluszki czy jakieś tam orzeszki. Jedyny wyjątek to wyjazdy służbowe - dzień przed zawsze przygotowuje sobie jakiś prosty OLBRZYMI posiłek do zabrania ze sobą. Mam wtedy niewiele czasu na jedzenie i z reguły ok. 13-14 wciągam jakieś 1000 kcal na raz. Na razie to tyle, co jakiś czas będę coś pisał.
  10. lad

    Siłownia

    No w sumie to może i do tych 2500-2600 podbiję i sprawdzę jak będzie szło.
  11. lad

    Projekt Chad

    O co ci chodzi? Znowu masz jakieś problemy emocjonalne?
  12. lad

    Projekt Chad

    E tam, bez przesady z tym minimalizowaniem izolacji. O ile się zgodzę, że maszyny są w 100% zbędne na początek (tak samo jak większość izolacji), o tyle nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek treningu bez bica i trica. Oczywiście pracują one przy pozostałych ćwiczeniach, ale jakie w zasadzie miałyby być minusy dorzucenia tych partii 2x w tygodniu? Ja ten trening trochę zmodyfikowałem ze względu na ramię i teraz jadę schematem: Squats 5x5 Bench press 5x5 Barbell row 5x5 Wznosy bokiem 3x8 (zapomniałem angielskiej nazwy xd) Bicep curls 3x8 Cable triceps pushdowns 3x8 Plus ćwiczenie na brzuch (najczęściej allahy) i łydki. Druga wersja: Deadlift 5x5 OHP 5x5 Podciaganie wąsko 5x5 Wyciskanie wąsko na triceps 3x8 Bicep curls 3x8 Plus brzuch i łydy. Robie to na zmianę. E tam, bez przesady z tym minimalizowaniem izolacji. O ile się zgodzę, że maszyny są w 100% zbędne na początek (tak samo jak większość izolacji), o tyle nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek treningu bez bica i trica. Oczywiście pracują one przy pozostałych ćwiczeniach, ale jakie w zasadzie miałyby być minusy dorzucenia tych partii 2x w tygodniu? Ja ten trening trochę zmodyfikowałem ze względu na ramię i teraz jadę schematem: Squats 5x5 Bench press 5x5 Barbell row 5x5 Wznosy bokiem 3x8 (zapomniałem angielskiej nazwy xd) Bicep curls 3x8 Cable triceps pushdowns 3x8 Plus ćwiczenie na brzuch (najczęściej allahy) i łydki. Druga wersja: Deadlift 5x5 OHP 5x5 Podciaganie wąsko 5x5 Wyciskanie wąsko na triceps 3x8 Bicep curls 3x8 Plus brzuch i łydy. Robie to na zmianę.
  13. lad

    Odchudzanie

    Za miesiąc wrzucę przed->po jak już będzie jakiś efekt.
  14. lad

    Odchudzanie

    Czego?
×