Skocz do zawartości

KynioWolny

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Klub w FM
    Sandhausen
  • Skąd
    Toruń/Sko-Kam

Kontakt

  • Website URL
    http://

KynioWolny's Achievements

Nowy

Nowy (1/15)

0

Reputacja

  1. Dzięki za dobre słowo ;) . W kwestii treningu powiem jeszcze, jak wygląda mój reżim, a właściwie reżim Blaugrany, który mi zdradził i bezwstydnie go tu wrzucam (statsy lecą w górę jak oszalałe, z ciekawości sprawdziłem skład scoutem i okazało się, że gracze mają szalone statystyki pomimo miernego Potential Ability): Przed sezonem (od czerwcowego update'a, czyli mniej więcej od połowy czerwca) każę wszystkim (oprócz GK) - absolutnie wszystkim graczom każę trenować Fitness, Tactics, Shooting i Skills na Intensive. Na 7-5 dni przed pierwszym meczem treningowym (zawsze ustalam 3 mecze treningowe, w odstępie 3 dni od siebie) wrzucam cały trening na none, żeby graczom szybko fitness wrócił do 100%. Wtedy do końca sezonu trzymam reżimy: Fitness, Tactics i Shooting na medium, a Skills na Intensive. Wiem, że brzmi to jak herezja, ale sami spróbujcie: kontuzji mało, cechy rosną, właśnie wygrałem w pierwszym sezonie Yorkiem puchar Anglii, pokonując ManU, Leeds, Liverpool, Chelsea i Aston Villę. Jeśli chodzi o GK, to zwykle cały czas mają ustawione tak: Ftiness - Medium, Tactics - Medium, Shooting - None, Skills - Medium, GK - Intensive .
  2. KynioWolny

    Ogłoszenia

    Nie do końca - FM 07 już poszedł...
  3. KynioWolny

    Ogłoszenia

    Robie przewietrzenie w szafce z grami (nic mi się już do niej nie mieści :P ) i postanowiłem sprzedać parę tytułów za marne grosze. Spis poniżej: Far Cry - 6 zł Diablo+Hellfire - 8 zł The Guild 2 - 6 zł SW Jedi Knight 2 Jedi Outcast - 5 zł Armie Exigo - 5 zł Fifa 2005 - oddam toto za darmo, tylko wysyłke pokryjcie :P FM 2007 - 8 zł Rollercoaster Tycoon - 4 zł HoMM 4 Złota Edycja - 7 zł Sąsiedzi z Piekład Rodem 1+2 - 4 zł Project Snowblind - 5 zł Serious Sam złota edycja - 6 zł Mroczne Wieki - 4 zł Dungeon Siege + dodatek - 6 zł Command and Conquer Red Alert 2 (unikat :P) - 9 zł Disciples 2 : Powrót Galeana - 6 zł Gothic 2 + Noc Kruka - 9 zł Nba Live 07 - 3 zł ale o ten (S)hit mogę się nawet potargować :P Fable The Lost Tales - 10 zł No One Lives Forever 2 - 5 zł Do ceny trzeba dodać wysyłkę, która zapewne (pewnie coś koło 8 zł) będzie droższa od samej gry, więc zachęcam do większych zakupów :P. Oczywiście wszystkie gry używane, ale kompletne i płyty chodzą dobrze, stan wszystkich co najmniej bardzo dobry (większość uruchomiłem ze 3-4 razy :P).
  4. http://bombergames.net/forum/viewtopic.php?t=1012 Darmowa "chodzona" bijatyka, na 110% chodzi na XP. Grafika nie powala, zestaw ciosów też raczej mizerny, ale ja 2 dni nie mogłem się oderwać .
  5. Kest, chyba o to chodzi: http://champman0102.co.uk/forum/showthread.php?t=51 kylsonn - Braunszwikiem osiągałem na gołej wersji największe sukcesy . Co prawda 2 mln w kasie trochę w tym pomogły (Harasimowicz i Świętochowski też ) i w sumie to była łatwa gra (po 3 sezonach miałem i Okoronkwo i N'daye). Dlatego polecam update champmana - wydaje mi się, że dużo mniej jest tu tanich geniuszy. ( link: http://www.champman0102.co.uk/forum/showthread.php?t=1157 ). No i Braunszwikiem tez fajnie się gra .
  6. No moim zdaniem za Lionheart powinni obniżyć cenę do 15 zł :P. Ale tak serio - jak zacząłem grać w Lionheart to nawet mi się spodobało - questy w 1 (i chyba jedynym :P) mieście są niezłe. Gorzej zaczyna się robić później - gra zamienia się w dość trudnego i raczej dennego Hack n slasha. Tragedia... Reszta w 1 pudełku i na raptem 2 płytkach to świetna wiadomość dla tych, którzy wyrzeźbili już w swoich płytkach dziury na wylot. Wszystkim, którzy już zapomnieli jaką frajdą jest gra w BG 2 polecam mody (TDD, TS, SoS i inne - większość na forum Children of baal http://forum.cob.netarteria.pl/index.php i wieży ramazitha http://bg2.gram.pl/ ). Co do pozostałych gier w zestawie: ID i ID 2 mnie znudziły, ale jedynkę z przyjemnością przeszedłem - ot, takie siekanki z niezłą fabułą. O P:T juz pisałem - grac i tyle
  7. http://wyslijto.pl/files/download/oh486wo89t Mam nadzieję, że działa .
  8. czaapaa - jak znasz jakiś serwer gdzie te taksy za szybko nie znikną, to w tam uploaduje (w rapidshare wszystko znika po max tygodniu ), a jak nie - podaj maila na priwie to podeśle. Z resztą Mikhailo podał dobrego linka. Brakuje tam tylko FuryofTheBeast, którą też mogę szybko podesłać jak ktoś chce .
  9. To świetna wiadomość, zwłaszcza że będzie wydany na DVD (moje 4 płytki noszą już ślady użycia :P ). Szkoda, że do PT nie powstały żadne dodatki i niewiele modów, bo miałbym taką niespodziankę, jak wtedy, gdy kupiłem sagę BG na DVD (dodatki i mody na płytce). Ale gra jak najbardziej godna polecenia (o czym i tak pewnie wszyscy wiedzą)
  10. No i takich graczy rozumiem . Niestety, na razie nie będę tej taktyki próbował, bo gram swoim Sandhausen i nie mam ani jednego FL/FR (a właśnie sprzedałem AM/F LRC). Juz trochę sezonów siedzę, więc pewnie niedługo zacznę czymś nowym i wtedy spróbuję. Oczywiście w Bundeslidze :P.
  11. Na razie sprawdziłem tą taktykę w kilku meczach na próbę i wszystkie wygrałem. Wyniki bez szału (2-1, 3-1, 2-0), ale test nie jest miarodajny, bo mam naprawdę silny skład (i zniżkę formy na dodatek :P). W opisie trochę odrzucają mnie... nazwiska. Skład Westerveld-Lizarazu-Maldini-West-(Tu jakiś DC pokroju Cannavaro)-Vieira-Overmars-Ortega-Kerr-Saviola-Kluivert. Nie brzmi jak skład FC Leszczyków Dolnych. Jeśli będę testował tą taktykę, to raczej klubem z niskiej ligi (do tego słabym klubem nawet jak na daną ligę). Jako fan Bayernu Monachium uważam, że Lizarazu to jeden z 3 najlepszych DL'ów w CM3 (każda wersja, chyba że nowe bazy danych, ale to raczej oczywiste ). Czyli to raczej gwiazda... :P
  12. Postanowiłem przetłumaczyć bardzo ciekawy tekst o treningu w CM 01/02 (podejrzewam, że odnosi się tez do pozostałych wersji CM3), autorstwa The Eejit'a, który można znaleźć tutaj: http://www.champman0...read.php?t=1069 Od razu mówię, że poniższy tekst jest tylko (wolnym) tłumaczeniem, żadnych swoich przemyśleń tu nie przemycam. Oprócz tego pragnę zaznaczyć, że nie jestem anglistą, więc mogłem tu i ówdzie pokopać, nawet w sumie nie sprawdziłem porządnie tekstu, więc prosiłbym o wytknięcie wszelkich błędów, celem późniejszej poprawy. . Wszystko o treningu Wiele już mówiono o reżimach treningowych. Prawie każdy ma inny punkt widzenia, więc pomyślałem, aby zrobić kilka testów, aby stwierdzić w jaki sposób zmaksymalizować szybki wzrost cech piłkarzy. Do testu wybrałem AC Horsen w Duńskiej Premier League. Głównie dlatego, że to mała liga, więc każdy sezon będzie trwał krótko na ?holiday mode?, a także z powodu niskich wymagań zarządu ? więc nawet jeśli pójdzie mi słabo, nie powinni mnie zwolnić do końca sezonu. Przeprowadziłem później podobne testy z innymi klubami (Bristol Rovers, Ascoli, Adelaide Utd), żeby potwierdzić co bardziej zaskakujące wyniki, ale o tym później. AC Horsen ma średnie zaplecze (average training ground ? 10), nieliczny skład (23 graczy), średniego asystenta i średnich trenerów. Wszyscy trenerzy dostali ekstremalnie długie kontrakty, aby uniknąć ich wykupienia przez inne kluby (kiedy zostaną supercoachami :P). Zasadniczo nie lubię używać ?fitness coachów? do trenowania czegoś innego niż fitness, ale nie mam do tego zaplecza. Przy okazji zobaczę jak mój trener fitness się sprawdzi. Mecze będę rozgrywał w ?holiday mode?, używając taktyki crusader, do której pasuje skład. Aby określić poprawę statystyk graczy, używam CM Scout?a (przede wszystkim kolumnę Scout Rating). Na początku gry wyciągnąłem średnią Scout Rating wszystkich graczy - 55,39% - co będzie moją bazową do ?badań?. Pierwszy test był prosty ? GK poszli na intensywny trening Goalkeeping, a resztę reżimów na ?None?. Reszta składu została podzielona na Fitness, Shooting, Sill i Tactics (czyli główny reżim na Intensiva, reszta na None). Dzięki temu określiłem, które rezimy działają na które atrybuty. Wyszło tak: Fitness : Acceleration, Agility, Jumping, Pace, Stamina, Strength and Reflexes Shooting : Finishing and Long Shots Skill : Crossing, Dribbling, Heading, Passing, Set Pieces, Tackling and Technique Tactics : Decisions, Marking, Off the Ball, Positioning and Teamwork Goalkeeping : Handling Trening nie wpływa na Aggresion, Anticipation, Balance, Bravery, Creativity, Determination, Flare, Influence, Work Rate oraz ukryte atrybuty. Aczkolwiek mogą się one zmieniać w czasie (rozwój zawodnika). Już można zauważyć kilka rzeczy. GK warto przydzielić Fitness oraz Tactics (Jumping/Possitioning etc.), a napastnikom warto dodać Tactics (m. in. off the ball). Może za wcześnie na pierwsze wnioski, ale to już nieco zmieniło moje myślenie. Kolejnym testem było sprawdzenie, czy ilość trenerów wpływa na trening. Po pierwsze rozegrałem sezon z trenerami, z którymi go zacząłem i sprawdziłem postępy w CM Scout. Średnia była teraz 57,29%, a więc średni postęp wynosił 1,9%. Następnie zwolniłem wszystkich trenerów i asystenta. Tym razem średnia wyniosła 54,57%, a więc średnia spadła o 0,82%. Nic szokującego ? posiadanie trenerów ma znaczenie . Po tym sprowadziłem 2 średnich trenerów i przetestowałem wszystko ponownie. Postęp wyniósł 1,93%, co stanowiło praktycznie żadną poprawę w stosunku do oryginalnych 3 trenerów. To była duża niespodzianka, więc zrobiłem ponowne testy ? z takim samym rezultatem (czasem nawet gorszym), testowałem nawet z innymi klubami i wyniki były podobne. Wniosek ? nie ma wielkiej różnicy, czy posiadasz 3 trenerów i asystenta czy 5 trenerów i asystenta. Wolałbym żeby ktoś stwierdził to samo w swoim klubie, bo szczerze mówiąc ciężko mi w to uwierzyć. Poprawa Training Facilities Myślałem, że to oczywiste ? poprawiając zaplecze, poprawiasz trening graczy. Wszystko wyglądało tak, jak myślałem, kiedy zredukowałem swoje zaplecze do Awful (1 pkt na 20) ? po sezonie średnia poprawa graczy wyniosła 1,53%, a wiec dużo gorzej niż poprzednio, a więc dokładnie tak, jak oczekiwałem. Następnie poprawiłem zaplecze na ?Needs Ivestment? (5 pkt.) i powtórzyłem test. Poprawa wyniosła 1,97%, co okazało się lepszym wynikiem niż przy standardowym zapleczu, jakie miałem (10 pkt.). powtórzyłem test ? z podobnymi rezultatami. Niezrażony, poszedłem dalej, powtarzając testy na Dobrym (10), Znakomitym (15) i maksymalnym (20) zapleczu. Wyniki na grafice poniżej: http://www.champman0102.co.uk/forum/showpo...mp;postcount=11 Powtórzyłem testy wiele razy z różnymi klubami, aby potwierdzić przemyślenia I wydaje się, że nie ma praktycznie żadnej różnicy między Needs Investment a Excellent, a co jeszcze ciekawsze ?dolna granica? radziła sobie lepiej niż ?górna granica? danego stopnia zaplecza. W każdym razie między awful a top facilities różnica jest ogromna. Czy regularna gra poprawia trening ? Próbując edytować atrybuty trenerów dla kolejnego testu (czy lepszy trener poprawia trening?). uszkodziłem swojego sejwa. W rezultacie sprawdziłęm poprzednie testy na nowej bazie danych i utwierdziłęm się w przekonaniu, że między ?Needs improving? a ?Excellent? praktycznie nie ma różnicy. Z nową bazą rozegrałem sezon 5 razy, za każdym razem wybierając pierwszą 11 za asystenta, dzięki czemu, pomijając kartki i kontuzje, ta sama jedenastka rozpoczynała każdy mecz. Występujący regularnie poprawili się o średnio 2,5% w CM Scoucie, a rezerwowi tylko o 1,75%. Warto zaznaczyć, że grającym wzrastały atrybuty ?nietrenowalne? (Anticipation, Bravery, Creativity, Determination, Flare, Influence) I być może właśnie to stanowiło różnicę. Absolutnie żaden z grających w pierwszej 11-ce nie skończył sezonu z gorszymi statystykami niż miał na początku sezonu, czego nie da się powiedzieć o niektórych rezerwowych. Jak trenerzy wpływają na trening ? Mogę nieoficjalnie zdradzić, że dopowiedź na to pytanie to 50. Ale o tym później. Zanim zacznę, malutka sugestia dla wszystkich ?cziterów?, lub ?graczy, którzy ulepszają swoją grę?, używając edytorów. Chciałem wyrównać atrybuty trenerów, tak, aby mieli po 10 pkt. w tych, które uważam za najważniejsze (Coaching GK, Coaching Outfield, Coaching Style and Working with Youngsters). Moją pierwszą próbą było użycie Graeme Kelly?s save game editor, ale to wzpływało na Current Ability trenera i gra zdawała się znać wartość początkowych atrybutów i cofała je do wyjściowej wartości. Kolejną próbą było użycie ?CMEcplorer? do ?wytransferowania? do klubu trenerów z żądanymi atrybutami. Wszystko wyglądało w porządku, ale pewne niepokojące rezultaty zmusiły mnie do sprawdzenia wszystkiego jeszcze raz. Wyszło na to, że choć trener był u mnie, wciąż pracował (i był opłacany) dla klubu macierzystego. W końcu ponownie skorzystałem z Graeme Kelly editor, zmniejszyłem reputację pożądanym trenerom, dodałem ?ulubiony klub? i ustawiłem siebie jako ?favorite player/staff?, po czym mogłem spokojnie ściągnąć ich do siebie. Zamierzony efekt osiągnąłem, aczkolwiek jest to trochę dziwaczne; jeśli ktoś zna lepszy czit, dajcie mi znać. Czy dodawanie trenerów poprawia trening? Jak tylko rozwiązałem problem z odpowiednimi trenerami, wróciłem do wyników poprzedniego testu i sprawdziłem jak zwiększenie ilości trenerów wpływa na zawodników. Dla pierwszego testu wszyscy trenerzy mieli 10pkt. w najważniejszych cechach. Najpierw zacząłem sezon bez trenerów, przebrnąłem przez ten sezon, wciąż grając AC Horsen i używając CM Scout player rating do sprawdzania wyników. Potem powtórzyłem sezon tylko z Assistant Manager, aby potem ponownie rozgrywać sezony, dodając po jednym trenerze, aż osiągnąłem komplet. Rezultaty pokazuje obrazek poniżej: http://www.champman0...read.php?t=1069 Co ciekawe, po osiągnięciu Asystenta i 4 trenerów, postęp w zasadzie się wyrównał. Powtórzyłem test z innymi klubami i wynik był ten sam. Trener powinien zajmować się tylko 3 reżimami ? prawda czy fałsz? Dawno temu, przeczytałem na forum (chyba The Dugout), że nie powinienem nigdy przydzielać trenerowi wiecej niż 3 reżimy, a asystent powinien zajmować się wszystkimi reżimami. Nabożnie hołdowałem tej zasadzie, ale nadszedł czas sprawdzić to w praktyce. Używając tego samego ?sejwa? co poprzednio, miałem samych perfekcyjnych trenerów (same 20-ki) i rozpocząłem test, przydzielając wszystkim po 5 reżimów. Potem redukowałem reżim o 1 trenera i powtarzałem sezon (zauważcie, że z 6 trenerami i 5 reżimami, zawsze będzie jakiś reżim z różną ilością trenerów. Upewniłem się, że zawsze będzie to reżim GK i wyłączyłem bramkarzy z testu). Wyniki jakie otrzymałem widać poniżej i wydają się potwierdzać ?trójkową teorię?. http://www.champman0...read.php?t=1069 Jak się okazało, popełniłem mały błąd, gdyż chciałem użyć trenerów z cechami na 10. Ponowiłem próbę z żądanymi trenerami i powstała idealna prosta. Po potwierdzeniu obu testów, spróbowałem z trenerami o cechach 15 i 5. Wyniki przedstawiam poniżej. http://www.champman0...read.php?t=1069 To mnie zaskoczyło, bo wynikało z tego, że lepsi trenerzy osiągają swój maksymalny pułap przy mniejszej ich ilości, co było odwrotnością moich przypuszczeń. Rozpocząłem testy z różnorodną ilością trenerów i doszedłem do pewnej hipotezy, że efektywność treningu bazuje na trenerach przypisanych do reżimu. Możesz dodawać trenerów do reżimu aż osiągniesz sumę cech ?coaching outfield players? 50. Po przekroczeniu 50 punktów, dodawanie kolejnych trenerów nie daje żadnych efektów. Trenerów możesz dodawać jak chcesz i ilu chcesz ? to nie ma wpływu na efektywność reżimu. Magiczna 50-ka wydaje się pasować również do bramkarzy, aczkolwiek nie testowałem tego, więc są to jedynie domysły. Testy dowiodły, że zły trener wciąż ma wpływ na trening. Tak więc trener z Coaching Outfield Players 5 i trener z COP 15 razem działają jak dwóch trenerów z COP 10 lub jeden z COP 20. Wydaje się też, że asystent nie ma większego wpływu na trening niż zwykły trener. Asystent ma znaczenie w Holiday Mode, a także (być może) na młodzików awansowanych z akademii, ale poza tym wydaje mi się, że nie robią nic więcej niż zwykły trener. Jedynym, kto ma jakiś profit z redukcji reżimów, to sami trenerzy. Tak jak piłkarze, trenerzy (i asystenci) mają swoje CA i PA i poprawiają (lub osłabiają) swoje atrybuty co jakiś czas. Zmniejszając ilość przypisanych trenerowi reżimów, zwiększamy rozwój trenera. Istnieje ścisła zależność ? im mniej reżimów przypisanych trenerowi, tym szybciej się on rozwija, chociaż wiek ma tu duże znaczenie (młodzi trenerzy rozwijają się szybciej niż starzy). Part Time v Full Time To była trudna część testu ? nie znalazłem żadnego edytora, który zmieniałby tę część kontraktu. Wciąż grając AC Horsen, pozmieniałem zawodników i trenerów i zacząłem grę mając wszystkich na ?part time?. Rozegrałem sezon kilkukrotnie i odnotowałem średni wzrost umiejętności o 1,67%, przy średnim wzroście ?fulltimeowców? o 2,73%. Wynik nie jest miarodajny, ponieważ na wynik mogło wpłynąć wiele czynników losowych, gdy zaczynałem nową grę. Ciekawe wyniki dały testy fulltimowych graczy w połączeniu z parttimeowymi trenerami (wzrost średnio o 2,47%) i odwrotnie ? graczy amatorów z profesjonalnymi trenerami (wzrost średnio o 1,74%). Wniosek ? w pierwszej kolejności lepiej proponować profesjonalny kontrakt piłkarzom, a w dopiero w drugiej ? trenerom. Wielkość składu. Na potrzeby tego testu ściągnąłem do drużyny masę darmowych graczy, aż osiągnąłem 50-osobową kadrę. Jak już wspominałem, 25-osobowy skład rozwijał się średnio o 2,73% w ciągu sezonu. Pełna kadra osiągnęła średni wzrost o 2,69%. Różnica jest zbyt mała, aby mogła mieć jakiekolwiek znaczenie i być może bardziej zależy od słabości graczy, których sprowadziłem. Czy słaby trener pogarsza dobrego trenera? Absolutnie nie. Dodawanie trenerów zawsze pomaga. Oczywiście im gorszy trener, tym mniejsza poprawa, ale nawet zły trener z 5 pkt. w COP poprawi wasz trening. Coaching Style Jak trener fitnesu poradzi sobie z treningiem umiejętności, a jak z treningiem sprawnościowym poradzi sobie specjalista od techniki? Właściwie nie ma różnicy ? trener techniczny jest tak samo dobry w ćwiczeniach kondycyjnych, jak trener fitnessu i vice versa. Jedyna różnica w ?rodzaju? trenera to różnica między Coaching Outfield Players a Coaching Goalkeepers. Jakie inne atrybuty mają wpływ na trenera? Adaptability,Man Management, Motivating, Physiotherapy, Determination, Tactical Knowledge, Judging Ability, Judging Potential and Level of Discipline nie dają żadnej różnicy. Working with youngsters wypadło ciekawie w testach. Była mała poprawa umiejętności graczy przy wysokiej wartości tego atrybutu, ale nie tylko młodziki spisywały się lepiej. Wygląda na to, że trenerzy mający wysokie WWY mają pozytywny wpływ na wszystkich graczy, którzy nie grają regularnie w pierwszym składzie. Jeżeli lubisz mieć szeroką ławkę, ta cecha ma ogromne znaczenie. Formacja oraz styl gry nie mają absolutnie żadnego znaczenia.
  13. Nie widzę przycisku edycji posta, a chciałem dodać do poprzedniej wypowiedzi. Champman juz działa, rzeczony temat znajdziecie tu: http://www.champman0102.co.uk/forum/showthread.php?t=1069 Uwaga - teraz forum champmana działa inaczej - pozostałe posty znajdziecie, klikając u góry. Postaram sie o dokładne tłumaczenie, jak znajdę troche czasu.
  14. Akurat moim zdaniem NWN2 to duże rozczarowanie. Może dlatego, że grałem w nią zaraz po Wiedźminie. Po krótce podam wady i zalety: Wady: - malutki świat - w którym i tak wszystko dąży do "ostatecznej rozgrywki" - maksymalna liniowość - drużyna chaotyczna (chodzi o sterowanie) - miasto złożone z... 5 budynków na krzyż (nie licząc tak z 10 stodół, do których wejść się nie da) Zalety: - niezła grafika - FR (mimo wszystko :P) - dużo interakcji drużynowych (szkoda że wszystkie proste jak cep, może poza krasnoludem) - obrona zamku Pograłem, nawet przeszedłem, ale końcówkę rozgrywałem już z musu (i, żeby było szybciej, na kodach). Tak mnie znużyło, że dodatku nawet nie odpaliłem...
  15. Napisz może jaką grasz postacią. Ja zazwyczaj grałem wojem. Przed walką piłem WSZYSTKIE mikstury (łącznie z mądrością sowy, błogosławieństwa, heroizmy, korowe skóry, kocie zwinności, bycze siły, etc, a PRZEDE WSZYSTKIM przyśpieszenia) i wskakiwałem. W pierwszej kolejności kościotrupy (nie zapominaj się leczyć!), jak mogłem to przyzywałem coś w międzyczasie (nawet borsuk - jak weźmie na siebie jakiegoś fireballa, to oszczędzasz mnóstwo czasu na picie mikstur), a potem brałem się za maga. Jeśli coś przyzwał, to w pełnej płycie zwykle mógł mi palcem pogrozić - standardowa taktyka - bić go w łeb i pić eliksiry. Magiem w sumie nawet nie próbowałem, ale zazwyczaj czrującymi taktyka jest jedna - przyzywać potworki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...