Skocz do zawartości
Rozpoczynamy kolejny cykl wyborczy. Można już nominować użytkowników, którzy powinni znaleźć się w XIV kadencji ModTeamu.
TEMAT Z NOMINACJAMI

Grin

Użytkownik
  • Zawartość

    415
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

59 Neutralny

O Grin

  • Tytuł
    Junior
  • Urodziny 03.03.1987

Informacje

  • Wersja
    FM 2016
  • Klub w FM
    Racing Santander
  • Ulubiony klub
    Manchester United
  • Skąd
    CK
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • Website URL
    http://rateyourmusic.com/~Nephren_Ka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Grin

    World of Tanks

    Ano raczej bez. Są zmiany w mapach które były już znane i na tym koniec rzeczy które istotnie wpływają na rozgrywkę. Było sporo Q&A z różnymi ludźmi z WG przed premierą 1.0 i zmiany zapowiadają, ale co z tego wyjdzie i kiedy będzie to jak zawsze nikt nie wie.
  2. Grin

    World of Tanks

    Nowa grafika bardzo spoko. Mapy też fajne, czy to nowe czy to przerobione. Poza tym sama gra się wiele nie zmieniła i ciągle ma te same wady jakie miała.
  3. Grin

    [FM18] Fristajlowy kącik

    Nowy FM i nowe wyzwania.xD Wie ktoś może czy da się gdzieś ustawić opcję żeby gra pokazywała strzelców bramek w rozgrywkach? Mam wrażenie że dodali jakieś rodzaje szczegółowości, bo grając włoskim klubem strzelcy w rozgrywkach Pucharu Włoch byli pokazani, natomiast w europejskich pucharach już nie bardzo. Ostatnio grając w 16 strzelcy pokazywali się wszędzie domyślnie(jedynie z wyjątkiem szaraków w jakiś pierwszych rundach eliminacyjnych LE), z tym co było w 17 nie miałem w ogóle styczności.
  4. Grin

    Temat służbowy

    Takie oto info pojawiło się na malutkim forum na którym bywam, i zastanawia mnie jak te nowe przepisy będą miały się do CMF; ma ktoś może jakąś wiedzę w tym temacie?
  5. Grin

    Path of Exile

    Prezent świąteczny od GGG, skrzyneczka z losowym skinem elementu postaci(w wersji ognistej bądź lodowej). Mnie się przyfarciło i trafiłem na ice footprints, co od biedy komponuje się dobrze z arktycznymi skinami które zbieram sobie od jakiegoś czasu. Przy okazji to nowa liga bardzo fajna - zwłaszcza mechanika ze szczelinami z których dropić można pasy z miejscem na klejnot(wreszcie! ;d) - choć nowości głównie do endgame.
  6. Grin

    World of Tanks

    Z naszym drzewkiem jest taki problem, że nie ma za bardzo czego wrzucić na wysokie tiery. Z drugiej strony drzewko Chińskie jest w wielkiej części klonem rosyjskiego, więc i nasze mogłoby by takie być. Pytanie tylko czy warto stosować takie rozwiązanie tylko dlatego żeby wrzucić pojazdy z polskimi flagami zamiast rosyjskich. Ogółem to WG od jakiegoś czasu wrzuca czołg premium nacji która nie ma swojego drzewka(Czechy, Szwecja) w okolicach Gamescom, a ~pół roku później wychodzi całe drzewko tej nacji. Może podobnie będzie z Polskim. Sam też nabyłem Pudla(mimo że to klon VK 30.02 M w innym malowaniu). Polecam taranowanie, waży toto sporo i jest dość żwawe, widziałem już obrażenie zadane w ten sposób na poziomie 200-300 przy straci ledwie kilku własnych hp. :D
  7. Grin

    Rock, Metal

    Dajmy na to takie Kobongowe klimaty: https://youtu.be/rKRpuUduF44 Względnie nowy album Power Trip, dobrze się tego słucha nawet: https://youtu.be/kPwPwSQE9bs A to będzie pewnie top w tym roku: https://youtu.be/OexeAtxr24E
  8. Grin

    World of Tanks

    P2W byłoby kiedyś, w czasach gdy amunicję premium można było kupić tylko za złoto. Zresztą można też taki pojazd wyeliminować inaczej, chociażby przez flankowanie czy przytrzymanie go dla artylerii. WG póki co nie wydało nic(Pz.Kpfw. II Ausf. J nie liczę, bo to zabawka na 3 tierze którą chyba tylko przez horrendalnie drogie i rzadkie kody można zdobyć) co można kupić, a w co wsiądzie jakaś totalna ameba z WN8 na poziomie 50 przy 20k bitew i wytłucze połowę wrogiej drużyny. Bo tak patrząc na dobrych graczy, to taki koleś wsiądzie sobie w takie zupełnie darmowe T29(przykładowo) i będzie wiedział jak zagrać na wieżę, śmiejąc się przy tym z większości pojazdów które będę go próbowały w te wieżę ostrzelać.xD
  9. Grin

    World of Tanks

    Crysler jest głupio zrobiony, bo nie ma żadnego weakspota z przodu(i nie dziwi mnie ani trochę oburzenie graczy kiedy WG wypuściło ten pojazd). Ale też dzisiaj każdy widząc takiego przeciwnika po prostu wciska dwójkę na klawiaturze i strzela. Nie widziałem jakoś graczy siedzący w tych pojazdach znacząco odstających na plus od tych którzy jadą innymi nowymi premkami. Myślę że z tego co ostatnio wyszło najbardziej op jest Patriot, ale to też w rękach bardzo dobrego gracza(sam się skusiłem na niego, i mając przeciętne umiejętności nie koszę wszystkich jak bym chciał ;d). Ogółem to dużo zmian się ostatnio dzieje w grze, zarówno dobrych jak i kiepskich. Trochę to wygląda tak jakbym za dużo pomysłów na raz chcieli wprowadzić. Ale też z drugiej strony wszelkie rzeczy są testowane, i gracze też mają wpływ na to co wejdzie, a co nie(jeśli chodzi o zmiany w samej grze ofc, pojazdy wydają tak jak sami chcą). W Matyldzie nie musisz za bardzo korzystać z pocisków premium, masz tam zdaje się 121mm penetracji na najlepszym działku. Jest to raczej wolny pojazd, ale też masz w miarę dobry pancerz, i bardzo szybkostrzelne działo które wszystko bez problemu przebija(no, z niektórymi szóstkami może być problem, ale po to się wozi parę lepszych pocisków). Jak mm rzuci Cię na górę to jest fajna zabawa, jak na dół też zawsze można porobić za wsparcie z dalszych linii. W grze masz możliwość zakupu(czasami są 50% promocje i wychodzi to kusząco tanio) cięższej wersji tego pojazdu o nazwie Matylda BP - nie polecam. Chyba jeszcze bardziej powolna, jeden tier wyżej, pancerz chociaż w teorii wzmocniony to niewiele potrafi odbić, i człowiek bardziej się męczy grając niż ma z tego zabawę.
  10. Grin

    World of Tanks

    Hmm, czemu p2w? W teorii to było sporo zmian które w jakimś stopniu ograniczyły coś takiego(jak choćby amunicja premium nie tylko za złoto czy nie wypuszczanie już pojazdów premium z mm +1). Pewnie że zmienili tez politykę odnośnie premek(które kiedyś miały być nieco słabsze niż podstawowe pojazdy, teraz są przeważnie lepsze), ale nie mam jakoś wrażenie że ciężej mi rozwalić kolesia w Defenderze niż kogoś kto siedzi w zwykłym IS-3. Jak dla mnie to idą raczej w coś w stylu play more to win czy coś takiego, no i starają się wyciskać kasę z graczy na wszelkie możliwe sposoby. Kwestia tego czy się ktoś da na to złapać czy nie.
  11. Grin

    World of Tanks

    Korzystaj z opcji przeszkolenia za srebro(czyli to co zarabia się na bitwach), wtedy będą mieć 75% głównego przeszkolenia(a dołoży się wentylację do pojazdu i mają dodatkowe 5%). Podobnie przy rekrutowaniu nowej załogi, takiej z 50%(za darmo) nie opłaca się brać w ogóle. Przenoszenie i szkolenie na kolejne pojazdy tej samej załogi na niskich tierach jest mało opłacalne, bo każda taka operacja zabiera im doświadczenie(chyba że korzystamy ze szkolenia za złoto które nie powoduje żadnych strat, ale to na niskim poziomie bez sensu moim zdaniem), a tego na niskich tierach się zdobywa mało i wychodzi na to że to co zebraliśmy na bitwach praktycznie nie istnieje. W sumie to moim zdaniem najlepiej dopchać się do jakiejś piątki z linii którą chcemy grać, i od tego momentu przywiązywać się do załogi. Wszystko wcześniej to 'przeszkolić, wyexpić pojazd, zapomnieć', w dowolny sposób.xD Całkiem niezły, chociaż jak większość niskich tierów premium to taki pojazd-zabawka. Można nim coś tam odbić nawet(jak się skątuje pancerz), coś postrzelać, jest w miarę szybki. A dodatkowo to pojazd premium, więc możesz na nim szkolić dowolnych załogantów z rosyjskich czołgów lekkich, no i zarobi więcej sreberek niż pojazd standardowy(o ile ofc nie będziesz do wszystkiego strzelał z amunicji premium ;d). Sporo też zależy od tego jak Cię wylosuje do bitwy, bo możesz trafiać na piąte tiery jak nim grasz i z nimi będzie ciężko; za to jak trafisz na górę listy(czyli walczysz z równymi tierami bądź słabszymi) to można coś ugrać. Niemieckie niszczyciele to całkiem fajny wybór, od początkowego poziomu są fajne pojazdy. Polecam chomikować sobie srebro i zakupić lornetkę polową - można to przekładać z pojazdu na inny bez żadnych kosztów i bardzo przydaje się dla niszczyciela(+25% zasięgu widzenia jak się stoi nieruchomo, a td często tak mają ;d). Podobnie czymś mega potrzebnym jest siatka maskująca(też można za free przekładać, i jest sporo tańsza jak lornetka). Polecam korzystać z wszelkich krzaków w jakie można wjechać(a najlepiej stać po prostu tuż za takim krzakiem), daje to bonusy do kamuflażu. Niemcy mają dwie linię td i w okolicach 3-4 tieru trzeba sobie wybrać czy iść w stroną tych dobrze opancerzonych(zaczyna się od StuG III G, tam w sumie to za wiele pancerza nie ma, ale później jest lepiej z pojazdu na pojazd), czy też może takich zupełnie bez pancerza(za to szybszych i z lepszym kamuflażem, zaczyna się od Pz.Sfl. IVc). Ale to już jest kwestia jak się samemu lubi grać. Cały czas polecam też linię KW-1(byleby się tylko do niego dopchać), bardzo 'newbie-friendly' jest.
  12. Grin

    World of Tanks

    W Brytyjskich pojazdach polecam dojść do Matyldy na 4 tierze, bardzo dobry pojazd(może trochę wolny, ale dobrze opancerzony i posiadający świetne działo). A poza tym polecam linię medów, Cromwell, Comet i potem trzy kolejne Centuriony to mega fajne pojazdy do grania. Btw, szkoda że nie pisałeś zanim zacząłeś grać, przy zakładaniu konta można skorzystać sobie z kodu zaproszeniowego który da parę bonusów na początek(czołg premium T-127 z załogą na 100%, 500 golda, 7 dni konta premium i ulepszony system naprowadzania który zmniejsza czas skupiania działa o 10%): QUICKYBABY4WOT
  13. Grin

    World of Tanks

    Dzisiaj można to łatwo rozwiązać, wystarczy po bitwie odwiedzić Tanks.gg, i sprawdzić sobie ile potrzeba było penetracji do przebicia wroga któremu nie można było nic zrobić(ważne jest żeby ustawić go tak, jak był ustawiony w stosunku do nas, kątowanie pancerza bardzo dużo daje czasami). Po pewnym czasie zyskuje się wiedzę co i jak można przebić(i kiedy skorzystać z amunicji premium ;d). Hmm, przenoszenie załogi na nowy pojazd(i przeszkolenie jej na niego, warto pamiętać że w WoT załogi pasują tylko do konkretnego pojazdu, lub do odpowiedniej klasy pojazdów premium z danej nacji, bez przeszkolenie jest duża kara do umiejętności) to raczej średni pomysł na niskich tierach. Można je bardzo szybko przejść, dopiero od piątego tieru polecałbym swoiste przywiązanie się do załogi i szkolenie ich na każdy kolejny pojazd który się odkrywa z konkretnej linii. Skille to już kwestia tego co najlepiej wybrać pod dany pojazd/linię pojazdów; żarówka moim zdaniem obowiązkowa rzecz na każdym pojeździe(może na artyleriach tylko nie), tylko trzeba pamiętać że jest to perk i będzie działał dopiero po wyszkoleniu do 100%(skille działają od samego początku i ich poziom rośnie w miarę rozwoju). Podobnie towarzysze broni - trzeba go wyszkolić w 100% na każdym załogancie, ale zwiększa od praktycznie wszystko co tylko w załodze. Naprawa przydaje się bardzo na dobrze opancerzonych pojazdach, wszelkie skille poprawiające poruszanie się do pojazdów które z natury są mułowate, zwiad i rozeznanie w sytuacji zwiększają zasięg widzenia co jest mega przydatne, strzał z biodra bardzo fajna rzecz do strzelania w ruchu(przydaje się nie tylko jak jedzie się gdzieś szybko, ale jak chce się wychylić zza jakiegoś budynku, strzelić bez celowania i cofnąć). W sumie to wystarczy wiedzieć jakim pojazdem będzie dana załoga jeździć i można bez problemu zaplanować sobie pod niego skille na długo przed tym zanim to tego pojazdu dojdziemy. Amunicja premium ogółem na niskich tierach trochę zbędna moim zdaniem, tam i tak nie ma pojazdów jakoś super opancerzonych(no chyba że trafisz np na unikatowy premium jak PZ2J, który ma pancerz jak KW-1 tylko że na drugim tierze ;d), a kosztuje dużo kredytów(i stąd raczej masz mało kasy xd).
  14. Grin

    World of Tanks

    Pamiętaj żeby rozwijać sobie czołgi i odkrywać na nich moduły, a potem odkrywać kolejne pojazdy za zdobytego expa. Nie warto siedzieć więcej niż to konieczne na niskich tierach, lepiej jak najszybciej iść w górę przynajmniej do piątego tieru. Wszelkie moduły(podobnie jak pojazdy) trzeba jeszcze dodatkowo zakupić i zamontować. O ile każdy następny pojazd zawsze warto kupić, o tyle moduł niekoniecznie(bywają kompletnie zbędne radia czy silniki, które wymagają expa wnoszą do gry niewiele i nie trzeba przez nie przejść do jakiegoś kolejnego modułu), można to sobie wszystko sprawdzać na tanks.gg Generalnie na początek polecałbym linię czołgów ciężkich z KW-1, z tym że tam po MS-1 będziesz miał dwa czołgi lekkie, czołg średni i dopiero wspomniany KW będzie ciężkim. Generalnie to jak pisał Kinas, bardzo ważna jest przewaga, a żeby ją uzyskać trzeba mieć wiedzę na temat pojazdu który się prowadzi, pojazdów które prowadzą wrogowie, i miejsc na mapie które skuteczniej wykorzystamy sami niż wykorzysta je przeciwnik(jak choćby ukształtowanie terenu które sprawi że można schować jakiś swój słaby punkt, czy też wykorzystać dobrą depresję działa i razić przeciwników kiedy oni nie mogą niemal nic nam zrobić). Poza tym warto też korzystać we właściwy sposób z pojazdów, czyli starać się wykorzystać pancerz(czy to będzie przedni, czy też tylko wieża), mobilność(żeby flankować), zdolność ukrywania się(to czołgi lekkie głównie, którymi ludzie w większości szybko giną starając się walczyć, zamiast pomagać swojej drużynie poprzez wykrywanie wrogów samemu pozostając niewykrytym), itp. Z WoT generalnie jest taki problem, że gra w to cała masa ludzi, dla których umiejętność zbierania wiedzy o tym w co grają jest czymś zbyt trudnym, przez co mamy sytuacje w stylu czołgów ciężkich stojących w ostatniej linii zamiast w pierwszej, wszystkie lekkie czołgi ginące w pierwszej minucie, stockowe pojazdy bez zakupionych modułów(sam miałem znajomego który tak grał, bo szkoda mu było tracić expa i kasy na ulepszenie czołgu 'bo przecież lepiej odkryć następny' tylko coś mu to strasznie wolno szło xD), czy też graczy którzy nie wiedzą w którym miejscu przeciwnik ma słabe punkty i nie potrafiący go przebić.
  15. Grin

    Rapowe Realia

    Nie wiem czy ktoś słyszał, ale zostawiam: https://youtu.be/ke8ANZhZchQ Ten album to chyba coś w miarę nowego w naszych rapsach; dobre bity, absurdalnie bezsensowne teksty i koleś który w ogóle nie ma flow; a co dziwne, taka mieszanka działa i słucha się tego całkiem nieźle.
×