Skocz do zawartości
Zapraszamy do udziału w tradycyjnym plebiscycie CMF Awards, edycji 2017! Swój głos można oddać w poniższym dziale do 25.01 do godziny 23:59.
CMF Awards 2017

xemi

Użytkownik
  • Zawartość

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Lubi gadać bzdury

O xemi

  • Tytuł
    miszcz mowy polskiej
  • Urodziny 21.03.1983

Kontakt

  • Website URL
    http://

Informacje

  • Skąd
    Tarnów
  1. Fristajlowy kącik dyskusyjny

    Witam. A ja mam pytanie, jak skutecznie motywowac pilkarzy? Gram dosc mocna druzyna i odpuszczaja oni mecze z zespolami potencjalnie slabszymi.
  2. Programowanie

    Witam. Mam takie pytanie. Zainstalowalem sobie na kompie Oracle Database 10g Express Edition, zeby w tym cos robic przegladarka laczy sie z adresem: http://127.0.0.1:8080/apex Moje pytanie jest takie, jak polaczyc sie z ta baza danych z C#?
  3. Programowanie

    C# Mam program, gdy sie on wlacza to pojawia sie ikonka na pasku zadan, sam program nie wyswietla okienka na tym pasku (program dziala w tle, wiec nie jest to potrzebne). Menu programu jest po nacisnieciu prawego klawisza myszy na owej ikonce. Mozna tam takze wlaczyc sobie okno programu gdzie mozna dokonac potrzebnych ustawien. Ale teraz do rzeczy. Potrzebuje zrobic, zeby dzialo sie cos po tym jak najade mysza na ta ikonke. Nie moge czegos takiego znalesc. Sa tylko zdazenia jak MouseClick, MouseDouble, MouseDown, MouseMove, MouseUp. Jak w takim razie zrobic zeby wykrywalo jak mysza jest na tej okonce. Drugie pytanie bedzie, jak sie z tym uporam;)
  4. Pomóżmy sobie w szkole

    Witam. Potrzebuje malej pomocy:) Czy to zdanie jest poprawne w odniesieniu do kobiety? (no i cyz w ogole jest poprawne;p) "Du siehst toll aus, aber wo ist deine Lächeln?" Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi! Z gory dziekuje!
  5. Witam. Potrzebuje jakiegos darmowego antywira. Potrzebuje zeby on chodzil pod windowsem XP i 256 ramow. Wlasnie ta mala ilosc ramow powoduje ze pasuje mi znalesc cos co nie bedzie zbyt obcialzalo systemu, ani go nie muliło. Dobrze by bylo jak by mial skanowanie w czasie rzeczywistym. Jest tych roznych darmowych programow, ale nie wiem co wybrac za bardzo. Potrzebuje to komus zainstalowac, wiec nie mam za bardzo czasu ani mozliwosci potestowania tego programu, wiec zalezy mi na tym zeby to zainstalowac i zeby juz chodzilo bez problemow!
  6. Przeglądarki internetowe

    Qcz: mialem to samo. Dzialo sie to szczegolnie przy wchodzeniu na jedna strone. Ale jak nie zamknąłem okna przegladarki to bez problemow dalo sie po wszystkich stronach chodzic. Dziwny ten blad troche. Z czasem przeszlo samo. Ale nie wiem co to bylo i czemu sie wzielo.
  7. Windowsy (seria)

    Witam. W Windows Vista jest cos takiego jak Slidebar. Mozna to ustawic zeby bylo caly czas na wierzchu. Inne okienka ktwierane na caly ekran nie wchodza wtedy na ten slidebar i jest on caly czas widoczny. Moje pytanie jest takie, czy mozna podobny efekt uztskac jakims innym programem? Dokladnie to chodzi mi o to zeby moc wydzielic sobie jakis kawalek pulpitu i zeby on zawsze byl widoczny! Nawet jak dam okienka na caly ekran.
  8. Formuła 1

    Mistrzem świata Formuły 1 zostanie kierowca z największą liczbą zwycięstw - zadecydowała we wtorek Światowa Rada Sportów Motorowych, ciało zarządzające Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Punkty jednak nie znikną, mogą one nawet zadecydować o tytule, jeśli dwóch zawodników będzie miało taką samą ilość zwycięstw. Gdyby nowe zasady obowiązywały już w zeszłym sezonie, to mistrzem świata zostałby kierowca Ferrari Brazylijczyk Felipe Massa, a nie Brytyjczyk Lewis Hamilton z McLarena-Mercedesa. Zasady przyznawania punktów nie zostały zmienione. Nadal będzie obowiązywać system 10-8-6-5-4-3-2-1, choć związek zespołów F1 proponował, aby przejść na 12-9-7-5-4-3-2-1. Ponadto od 2010 roku alternatywnie zostanie wprowadzone ograniczenie budżetów zespołów do 30 milionów funtów, co pozwoli ograniczyć wydatki poszczególnych teamów nawet o 90 procent. Ma to spowodować zwiększenie liczby zespołów biorących udział w mistrzostwach świata Formuły 1. interia.pl Czy teraz juz jestesmy swiadkami rzeczywistego konca tego najbardziej prestizowego sportu motorowego?:( Jak dla mnie wiadomosc smutna. Teraz bedzie sie walczyc o pierwsze 3 miejsca, a reszta praktycznie nie bedzie miala znaczenia. Obnizenie kosztow dla mnie nieporozumienie totalne. Jak kogos nie stac na jazde w F1 to do domu. honda pokazal swoj nieprofesjonalizm, moze niech jej tropem ida inne niepowazne teamy. Zespol trzeba budowac z glowa, sensownie, a nie ze od razu sie zacznie jezdzic i bedzie mistrzem swiata. Ile Ferrari jest juz w F1? Ile lat pracowala na swoja marke, na swoje bolidy? Nie mam kasy to nie chodze w takie zabawy, a nie zarzekam ze za drogo. Skoczylo by sie na tym ze by zostaly ze 4-5 zespolow, jak cos to by jezdzilo 3 kierowcow w ekipie, ale pozostali by najlepsi. :(
  9. Microsoft Office

    Mozilla ma u mnie ostatnio problem z wyswietlaniem czcionek. Zdecydowanie nie sa one taki ejak byc powinny na niektorych stronach (nawet google.pl) Znaczy czasto zamiast normalnej jest czcionka pogrubuona. Czy moze to miec zwiazek z odinstalowaniem niektorych skladnikow Office 2003, a zainstalowaniem 2007? W zasadzie mam zamiar to ekspertymentalnie sprawdzic, ale to dopiero po poniedzialku bede mial taka mozliwosc.
  10. Telefony komórkowe

    Co masz na mysli piszac na tym samym 'rachunku'? Masz na mysli ze masz umowe i w ramach nadal trwajacej umowy chcesz zmianic numer? EDIT: (zapomnialem napisac tego wlasciwego co chcialem;p) Ktos mial moze okazje korzystania z LG KU990 Viewty, albo z Nokii 6500 Slide? Zastanawiam sie miedzy tymi dwoma telefonami, polecacie ktoregos, albo jak ktos by mogl napisac cos na temat tych telefonow. Z gory dziekuje. Pozdrawiam:)
  11. Banki

    Najprawdopodobniej masz otworzone subkonto do obecnego rachunku. Ja mam tak z eMaxem (mam eKonto). Nie wiem, jak jest z Izzy, lecz ja mam przelewy w obrębie tych kont za free i dodatkowo są one od ręki księgowane). W mBanku wszystkie przelewy obecnie są za free, więc tutaj nie powinno być inaczej. A mi sie wydaje ze z eMax i eMaxPlus tylko jeden przelew na eKonto w miesiacu jest darmowy! To sa konta z wyzszym oprocentowaniem, bardziej do trzymania tam kasy.
  12. Formuła 1

    Ale nie uwazasz, ze te zmiany tak bez sensu sa robione. Przeciez F1 to oprocz scigania byl wspanialy poligon do testowania nowinek technicznych, ktore nastepnie pojawialy sie w autach cywilnych. F1 to elitarny sport samochodowy. Nie zabawa za pare dolarow. Albo ktos w to wchodzi z gigantyczna kasa, albo niech sie nie bawi. Zmiany w F1 ida w zlym kierunku. Te wszystkie ograniczenia itp. Sport to sport, ale nie mozna na sile wyrownywac szans. ktos jest lepszy, a ktos gorszy. Tak jest we wszystkim. Rozne jaja byly z tankowaniami, ale pledy w pit-stopach to zawsze czynnik ludzki, albo ktos cos zle zrobil, albo maszyna zawiodla (ale to posrednio blad czlowieka tez) Fakt ze czasami w pitach sie rozstrzygal wyscig, ale to przez to ze ktos wymyslil lepsza taktyke i pojechal pare kulek dalej. I tak trzeba bedzie po opony zjezdzac. Jak w takim razie beda eleiminacje wygladac? Teraz to byl taki wstep do wyscigu. Mozna bylo ryzykowac z ustawieniami itp. Jedyny plus to taki ze nie powinna sie powtorzyc sytuacja jak z Robertem, co skonczylo mu sie paliwo i dostal kare za wjazd do pitu. Ale to mozna w calkowicie inny sposob rozwiazac. Z reszta kiedys sam proponowalem tu rozwiazanie. Mam nadzieje ze F1 nie stanie sie jakims podrzednym wyscigiem i nadal pozostanie elitarna dyscyplina.
  13. Poker

    Taki pokerowy komiks:) http://www.poker1.pl/poker=komiks/366/komiks-pokerowy Ja czasami gralem cos, ale rzadko. Od dluzszego czasu nie gram. Kumpel gra czesto, czasami jak jestem u niego to popatrze. Ale ogolnie gra na play money, to zadna gra. Tylko na kase mozna na prawde pograc, wtedy sa prawdziwe emocje i realniej podejmowane decyzje. Oczywiscie nie namawiam nikogo do hazardu. A zamiast grac na stolach na kase, mozna pograc w turnieju gdzie pare euro wpisowego jest, a jak sie przegra to mozna jeszcze dokupywac zetony, tak ze na poczatku mozna poryzykowac troche.
  14. Formuła 1

    No coz, swiatowa panika podgrzana skutecznie przez media zawitala i do F1. Dla mnie niezrozumiala decyzja. F1 to nie jakies wyscigi za pare melonow na sezon, tylko wyscigi najbardziej rozwinietych technicznie samochodow, miejsce do testowania najnowszysch technologii i rozwiazan. Wchodzac w ten sport trzeba zakladac ogromne wydatki, a nie ze sie drobne wyda. No coz czas pozbierac swoje zabawki i wyniesc z tej piaskownicy. PS. Nowe BMW mi sie nie podoba:/
  15. Banki

    1) mBank i eMax Plus obecnie ma 6% lokate, ale stopa oprocentowania jest zmienna. 2) Polbank ma gwarancje rzadowe oczywiscie i to chyba nawet wieksze niz gwarancje polskiego rzadu, bo oni gdzialaja na greckiej licencji.
×