Skocz do zawartości

Counter

Moderatorzy
  • Zawartość

    3519
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Zawartość dodana przez Counter

  1. Counter

    Brzęczek trenerem kadry, co sądzicie?

    Ja myślę, że całkiem klawo, ale na tematy reprezentacyjne dyskutujemy tutaj: Niech ktoś zamknie, bo ja tu nie mogę.
  2. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Ogólnie przy tych nowych przepisach ogólną maksymą było żeby 2x nie karać dotkliwie drużyny, no chyba że delikwent zasłużył. A no i dzisiaj sprawdziły się stare zasady co do rzutów karnych: lewonożni i ci z długim rozbiegiem karnych nie strzelają
  3. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    No dobra, ale przez 5 lat nie wyszły nam tak serio ile, 5 meczów? Bardziej się zgadzam z tym co napisał Maciej. Ja jednak zwyczajnie wierzę w tego faceta, może jestem naiwny, ale mi się wydaję, że człowiek z jego charakterem jest jeszcze w stanie coś dla nas zrobić.
  4. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    No właśnie z Nawałką potrafiliśmy wygrywać mecze, które trzeba było wygrać, mundial nie wyszedł. Ale mimo wszystko, graliśmy przez te 5 lat fajnie, konsekwentnie, cały naród włącznie z piłkarzami uwierzył, że możemy i chcemy więcej. Czy fartowne euro czy nie fartowne, kwestia subiektywna mocno. Ja wierzę w profesjonalizm Nawałki i jego analityczny umysł, że jest w stanie podnieść się i poprowadzić nas dalej wyciągając pewne wnioski. Ja jednak obstawiam, że on nawet nie będzie czekał na ruch Bońka, tylko zaraz po meczu z Japonią poda się do dymisji.
  5. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Ja mówię poważnie i z całą stanowczością, zostawiłbym Nawałkę.
  6. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    właśnie nastąpił koniec fajnej ery w polskiej piłce, powrócimy po 5 latach do szarej rzeczywistości, skończą się pewne wygrane ze średniakami i czasem urwanie czegoś najlepszym, skonczą się zajebiste materiały na łączy nas piłka, czeka nas mizeria Ja mimo wszystko zostawiłbym Nawałkę, poważnie, ja wierzę w tego faceta
  7. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    kurwa jak to jest, że naszym najlepszym piłkarzem na mistrzostwach jest Pazdan
  8. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    kurwa mać!
  9. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    jedziemy kurwa!!!!
  10. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Kostaryka
  11. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    brawo VAR!
  12. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    karny
  13. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    goooooooooooooooooool :DD izi kurwa będzie komu kibicować
  14. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Otamenda
  15. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    gooooooooooooooooooooooooooooool
  16. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Ja tam się nie dziwię Chorwatom, chcieli przycwaniakować i zagrać na czas przy okazji wybijając z rytmu Argentyne, całkowicie zrozumiałe
  17. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    xDDDDD
  18. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Masz FYM co chciałeś
  19. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    dobrze, przynajmniej dziennikarze na świecie nie będą mówić tylko o klopsach polskiej obrony
  20. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    CHORWACJAAAA!!!!! :DD
  21. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Japonia 2:1
  22. Counter

    Livescore e-sportowy

    Virtusi wygrywają 1 mapę (dust 2 :O ) do 3 w finale Asia Championship :O
  23. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    ale zjebał
  24. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    zawsze się trochę gwa...komuś kibicuje
  25. Counter

    Livescore - Mistrzostwa Świata

    Pierwszy raz oglądam mecz na tym mundialu, gdzie mi obojętne całkowicie kto wygra
×