Skocz do zawartości
Między 26 a 29 lipca w LIPINACH odbędzie się XVIII Zlot CMF. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się!
TEMAT ZLOTOWY

maregs

Użytkownik
  • Zawartość

    555
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O maregs

  • Tytuł
    Dobrze rokujący junior
  • Urodziny 12.11.1987

Informacje

  • Wersja
    FM 2009
  • Klub w FM
    TOK FM
  • Ulubiony klub
    KKS Lech Poznań
  • Skąd
    Warszawa
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • Gadu Gadu
    2262657
  1. maregs

    XII Zlot

    Ja juz powrocilem do stolicy hipsterstwa. Zlot bardzo udany: ) Atmosfera swietna i warto bylo powrocic po dwoch latach przerwy. Z ośrodków w których ja na zlotach bywałem ten wydawał mi sie sportowo (od piłki nożnej bez dziur i błota, po sudoku w wersji wyczynowej, gdzie szarady nawet na plazy dalo sie wykopac piachu), gastronomicznie i lokalizacyjnie najlepszy. Niestety nie wiem czy pozwola nam wrocic za rok, bo w bagazniku samochodu znalazlem pare telewizorow, ktore zbieralem w ramach olimpijskiej akcji "znicz". Oprocz tego co złego to nie ja.
  2. maregs

    XII Zlot

    ale lachono-domku nie ma w poblizu? ;) a to lcd to się prze sklepową szybę ogląda zapewne
  3. maregs

    XII Zlot

    wszsytko się wyjaśnie we wtorek wieczorem/środę rano co w pracy załatwię. dam wam znać. choć z powrotem jechałbym tylko do Poz bo chcę jeszcze do domu zajechać.
  4. maregs

    XII Zlot

    co do mojego dojazdu do Mierzyna to pewnie będę podejmował decyzję w ostatniej chwili, bo nie wiem jeszcze kiedy się wyrwę z Wawy. Opcja optymistyczna to wyjazd do Poz wieczorem i wtedy mogę się jakoś koło południa ruszyć do Mierzyna w czwartek. Werja realistyczna to, że pojadę do Poz w czwartek po południu i tam przesiądę się w samochód, więc będę na miejscu wieczorem. ewentualnie będę się kontaktował z Enchim, bo jak mamy oboje jechać pustymi autami w czwartek to można to jakoś połączyć jeśli będziemy mogli jechać o podobnej godzinie. a jeśli chodzi o domek i obecni mieszkańcy nie mają nic przeciwko chętnie zamieszkam w 9, bo piję dużo herbaty
  5. maregs

    XII Zlot

    jak grupa poznanska jedzie? wiekszosc chyba na 4 noce jak widze? ja pewnie w srode wieczorem przejade pociagiem do Poz i w czwartek rano bed jechal samochodem do Mierzyna, pozniej powrot w niedziele do Poz. jesli ktos w tych dniach bylby zainteresowany przejazdem na trasie Mierzyn-Poznań to pewnie bedzie taka opcja.
  6. maregs

    Warszawa i okolice

    sorry, ale dopiero teraz mialem dostep do neta - tez jutro niestety odpadam (injury)
  7. maregs

    Warszawa i okolice

    ja też w poniedziałek chętnie powrócę do gry
  8. maregs

    Warszawa i okolice

    ja musze znow zostac dluzej w robocie wiec odpadam w ten poniedzialek
  9. maregs

    Warszawa i okolice

    Hala 12.03, 19:00 1. Henkel 2. Pulek 3. Pulek +1 (kuzyn) 4. Grabek 5. Perez 6. SZk 7. Patryk 8. Marcin 9. wwosik 10. wwosik +1 (brat) 11. Hyde 12. Jahu --------- 13. Perez +1 ja out, SZk in
  10. maregs

    Warszawa i okolice

    to jesli Henkel sie nie wyleczyles to ja moge wrocic do gry jutro?
  11. maregs

    Warszawa i okolice

    Mi niestety cos wypadlo nagle i nie dam rady jutro dotrzec, tak wiec jest was dziesiatka.
  12. maregs

    Warszawa i okolice

    ja jutro bede
  13. maregs

    Warszawa i okolice

    jesli kuzyn Pulka bedzie na nie to ja jutro moge grac
  14. maregs

    Warszawa i okolice

    wracam do Warszawy dopiero we wtorek, wiec rowniez odpadam
  15. maregs

    Warszawa i okolice

    ja w ten poniedzialek tez odpadam,wiec jeden zawodnik potrzebny.
×