Skocz do zawartości

Nowa 3D akcja w FM 2010


HHH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jako, że temat mnie naprawde mocno interesuję chciałbym zaprosić do dyskusji o pierwszych filmikach 3d jakie Miles opublikował wczoraj wieczorem.

Oczywiscie zakładam go nie tylko z uwagi na moje nim zainteresowanie - sądze, ze jest wielu, których to powinno "ruszać" :) Po trzecie - zaprezentowane filmiki są naprawde dość długie (nawet cały mecz) wiec mozna juz co nieco o tym pogadać.

 

Czy widać jakieś zmiany w stosunku do 2009?

 

Animacja "ludzików":

- moim zdaniem niewiele sie zmienia. Jednak: gracze zaczeli podawać "z pasówki", oraz w końcu widać wychylenie ciała podczas główkowania (zamach). Do tego strzały mocniejsze i bardziej "kręcone".

 

Animacja wokół gry:

- pogoda. Deszcz pada tylko tam gdzie akurat leci piłka :) błysk fleszy zupełnie mnie wybija z rytmu gry, rozprasza - powinni ten efekt troche złagodzić. Fajne trybuny, świetny widok z najdalszej kamery. W ogole dwa razy więcej możliwości ustawienia kamer.

 

Mam nadzieje, ze w kolejnym blogu Miles opowie o pracach nad 3d troche wiecej. No i ze oczywiscie rozgrywka w "finale" bedzie jeszcze lepsza... natomiast patrzac na historie zwykle te pre-filmy potem juz niewiele sie zmieniały...

 

Wszystko do obejrzenia chociazby tutaj (pozwolilem sobie): http://wiecmysli.za.pl/managery/football-manager/fm-2010-3d-w-akcji

 

Pozdrawiam - H

Odnośnik do komentarza

Ja mam nadzieje co do jednego w silniku i animacji :

 

Atak lewa / prawą stroną. OP Prawy / Lewy, wszystko jedno o wartości dośrodkowań powyżej 17 do 19. Ile razy piekny David B. będąc na szczycie trafiał w obrońcę? To jest chyba najbardziej irytująca część animacji. Jestem w stanie nawet przełknąć te nieszczęsne poprzeczki :)

Te dwa błędy powinni poprawić. Ogólnie FM2009 pomimo że wymagał jako takiego ogarnięcia taktyczne, spójnej wizji składu do taktyki - co powodowało znaczne podniesienie trudności - był o wiele lepszy od FM 2008 który był na prawdę fatalny - nie chce mi się nawet argumentować. Myślę że osoby druga ogarnięte oraz wspomniajace FM 2006 / 2007 wiedzą o co chodzi ;)

 

Jeszcze jedno, grając Wolfvs wprowadziłem ich do Premire League, gdzie zakupiłem Croucha - śmieszne czasem było to że gościu z 5 metrów nie trafiał piłką głową do bramki.

 

Druga sprawa to - że nie zawsze znajdujesz odzwierciedlenie w tym co zrobiłeś z taktyką a tym co widzisz na boisku... Tzn czasem zdarzały mi się mecze że super nagle dramat potem super - właściwie mogę powiedzieć że po 2 miesiącach grania mogę powiedzieć jak zrobić taktykę aby odzwierciedlała to co chcę grać. Wciąż mam problem ze skrzydłami przeciwnika ale to inna sprawa. Mam więc nadzieję, że w FM 2010 w silniku 3d i nie tylko będzie jednoznacznie stwierdzone co i jak grać i co jak ma się do tego co chcę grać.

 

Trochę śmieszne jest to że gościowi przesuniesz SUWAK ( Ku*** suwak w futoblu. Wchodzi trener do szatni i mówi : Ty grasz dzisaj na 80% dośworkowań i 40 % kreatywności :) )

Myśle że kreator taktyki to dobry pomysł nie mówiąc o krzyczeniu - teraz po strzeleniu 2 bramek ( a po latach trenowania słabych zespołów upatrzyli sobie mnie na następce Fergusona który już na treningi przyjeżdżał na wózku z kroplówką) - szybko atakujemy 2 brami i co robi komputer ? odrabia te 2 bramki bo nagle moi BEZ ZMIANY taktyki zapomnieli jak sie gra. Wiec musze zmienic na defensywna albo spokojna - teraz musze przesuwać kazemu jakiś SUWAK zamiast tak jak w piłce wykrzyczeć to do gości co grają. Graj wolniej - dokładniej. Boje się jak to będzie w 3d wyglądał.

 

 

P.S. Skoro teraz zatrudnili kogos do 3d to kto robił to wcześniej ?:) jakiś student?

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Animacje zdecydowanie lepsze niż w FM-ie 2009, oczywiście "dupszoty", nadal się zdarzają, ale...

 

Primo - sztuczki techniczne, zagranie piętą - miodzio !

 

Secundo - od czasu do czasu piękne parady bramkarzy, nawet przy karnych w końcu potrafią się rzucić w któryś róg (szkoda, że nie zawsze).

 

Tercio - wyraźnie podkręcone strzały i piękne wychylenie przy strzałach z baniaka.

Odnośnik do komentarza

Ja tryb 3D nadal traktuję jako kulki z dodatkowym, trzecim wymiarem do podglądu tego jak rozgrywka na boisku przebiega. W nowej wersji rzeczywiście animacje cieszą oko. Jedyne co mi się nie podoba to trybuny. Te kilka powielonych bitmap wygląda okropnie, można było to rozwiązać za pomocą ruszających się figurek w barwach klubu. Pozostaje wierzyć, że graficy wezmą na tapetę ten aspekt i niedługo ujrzymy jakiś ciekawy dodatek poprawiający wygląd trybun. Mimo wszystko postęp w enginie 3D jest spory i dobrze wróży na przyszłość. Jak dla mnie tak jest ok i nie potrzebuję grafiki w rodzaju FIFy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...